​Şanlıurfaspor'un kongresinin üzerinden haftalar geçmesine rağmen taraftar, bitmek bilmeyen mahkeme ve kayyum haberlerinden artık tiksinmiş durumda. Bir yanda eski başkanın "Ben üst mahkemeye başvurmadım" açıklaması, diğer yanda olayın Mehmet Cafer tarafından mahkemeye taşındığının anlaşılması ve onun gerekçeleri derken, koskoca üç haftayı geride bıraktık.

​Yeni başkan ve yönetim, her fırsatta "Transfer tahtasını açmada bir sorun yok" açıklaması yaptı. Ancak gelin görün ki ortada hâlâ somut hiçbir şey yok. Yönetimdeki arkadaşlar taraftara seslenip "Her şey yolunda, tasalanmayın" diyor; "Anlaştığımız oyuncular hazır, kamp yeri hazır" mesajları veriyor ama arkasından yine derin bir sessizlik geliyor.

​Şimdi de çıkmış "Sabırlı olun, bekleyin" diyorlar. Peki, daha nasıl sabırlı olalım? Nereye kadar sabredelim? Tahta açılmadı, elimizdeki mevcut oyuncular gitti, anlaştığımızı söylediğiniz oyunculardan ise eser yok!

​"Sabır" diyordunuz ama taraftarın artık sabrı kalmadı. Bir an önce şu transfer tahtasını açın! Basın açıklamalarıyla geçiştirmek yerine, çıkın canlı yayına ve durumu net bir şekilde izah edin. Bizleri tatmin edin; bu taraftara güven verin, umut verin. Sizden tek isteğimiz budur.

​Şanlıurfaspor bu şehrin en büyük markasıdır, bunu hiçbir zaman unutmayın. Sizler yolcusunuz, Şanlıurfaspor ise bakidir!