TFF 2. Liginde mücadele edecek olan Şanlıurfaspor Kongreden sonra tekrar güven tazeleyen mevcut yönetimle yola devam etme kararı aldılar. Yaklaşık kongreden bu yana 2 ay geçti. Bu süre zarfı içinde gerek iç ve gerekse dış transfer konusunda...

TFF 2. Liginde mücadele edecek olan Şanlıurfaspor Kongreden sonra tekrar güven tazeleyen mevcut yönetimle yola devam etme kararı aldılar. Yaklaşık kongreden bu yana 2 ay geçti. Bu süre zarfı içinde gerek iç ve gerekse dış transfer konusunda düğmeye basıldı.

Geçtiğimiz sezon bu takımda forma giyenler bir bir yuvadan uçarken onların yerine transfer edilen futbolculara bakıldığında denk olmadığı göründü. Şanlıurfaspor’da ayrılan futbolcular ya TFF 1. Ligine ya da TFF 2. Ligi takımlarına transfer oldular. Şanlıurfaspor ise yaptığı transferlerin bir çoğu 3. Ligi takımlarından yapılması kafaları karıştırdı.

Maddi ve manevi durumu ele aldığımızda Şanlıurfaspor’un içinde bulunduğu durum pek de iç açıcı değildir. 20 Ağustos’a kadar TFF’ye yaklaşık 4 trilyon yatırlımasın gerekiyor. Şimdiye kadar bu konuda kimseden ses çıkmadı. Eğer Şanlıurfaspor yönetimi bu paranın yatırılmadığı taktirde TFF tarafından transfer yasağı ile karşılaşacak.

YÖNETİME DESTEK OLMALIYIZ

Yeni sezon öncesi Şanlıurfaspor yönetimi maddi konusunda zor günler yaşaması herkesi tedirgin etti. Büyük tehlike çanlarının çalındığı bu günlerde Yönetime herkesin destek olması gerekmektedir. Bu nedenle zararı görecek olan Şanlıurfaspor’u bu durumdan kurtarmalıyız. 19 Ağustos’ta sona erecek olan Bolu kampından sonra Şanlıurfaspor ligin ilk maçı için çalışmalara başlayacak. Mübarek Kurban Bayramınızı kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.