AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, kentin ulaşım altyapısını güçlendirecek önemli projelerde çalışmaların başladığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre, Viranşehir–Kızıltepe Yolu’nda yapım ve yenileme faaliyetlerine bugün itibarıyla başlandı. Yoğun ağır taşıt trafiği ve son dönemdeki yağışlar nedeniyle yıpranan kesimlerin yenilenmesi amacıyla karayolları ekipleri sahada çalışmalarını sürdürüyor.
ULAŞIM YATIRIMLARININ BÖLGEYE KATKISI
Milletvekili Yazmacı, Şanlıurfa'da gerçekleştirilen ulaşım yatırımlarının önemine dikkat çekti. Projelerin tamamlanmasıyla birlikte ulaşım güvenliğinin artırılması, ticaretin güçlenmesi, trafik yükünün azaltılması ve bölge kalkınmasının hızlandırılması hedefleniyor.

BAKANLIK VE KARAYOLLARINA TEŞEKKÜR
Yazmacı, projelerin hayata geçirilmesinde emeği geçen kurumlara teşekkür mesajı yayımladı. Başta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu olmak üzere, bakanlık çalışanlarına, Karayolları Genel Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğü ekiplerine Şanlıurfalılar adına teşekkürlerini iletti.
BÖLGE HALKINA HAYIRLI OLSUN MESAJI
Yol yapım çalışmalarının hız kesmeden devam edeceğini belirten AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, yenilenen ulaşım ağının Şanlıurfa’ya, Viranşehir’e ve tüm bölgeye hayırlı olmasını diledi.