AK Parti Şanlıurfa İl Başkanı Mehmet İlhami Günbegi ile AK Parti MKYK Üyesi Mehmet Ali Kurt, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü’nde tedavisi devam eden Tatlıses’i ziyaret eden Günbegi ve Kurt, sanatçıya geçmiş olsun dileklerini ileterek sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Ziyarette samimi bir sohbet gerçekleştirildiği öğrenildi.

GÜNBEGİ SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞIMDA BULUNDU

Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan AK Parti Şanlıurfa İl Başkanı Mehmet İlhami Günbegi, Tatlıses’e acil şifalar diledi.

Günbegi paylaşımında, “AK Parti MKYK Üyesi Mehmet Ali Kurt ile birlikte Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören kıymetli hemşehrimiz, müzik dünyasının güçlü sesi İbrahim Tatlıses’i ziyaret ettik, geçmiş olsun dileklerimizi ilettik, hasbihal ettik. Sesiyle ve müziğiyle gönül dünyamıza dokunan kıymetli sanatçımıza acil şifalar diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Şanlıurfalı sanatçı İbrahim Tatlıses’in sağlık durumunu yakından takip eden Günbegi ve Kurt’un ziyareti, hemşehrilerine verilen destek olarak değerlendirildi. Müzik kariyeri boyunca milyonların sevgisini kazanan Tatlıses’e yönelik geçmiş olsun mesajları da sürüyor.

TATLISES’İN TEDAVİSİ DEVAM EDİYOR

Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi süreci devam eden İbrahim Tatlıses’in sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenilirken, sevenleri ve yakın çevresi de sanatçı için iyi dileklerini paylaşmaya devam ediyor.

Muhabir: İbrahim Çakmak