Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı birim sorumlularıyla kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Hastane yönetiminin hizmet kalitesini standardize etme çalışmaları kapsamında düzenlenen oturumda, mevcut sağlık hizmetlerinin işleyişi detaylıca ele alındı.
BAŞHEKİM ŞEYHANLI BAŞKANLIĞINDA KOORDİNASYON
Toplantıya, Hastane Başhekimi Doç. Dr. Eyyup Sabri Şeyhanlı ile Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Arife Özen başkanlık etti. Hastane yönetimi ile birim sorumluları arasındaki koordinasyonun artırılmasının hedeflendiği buluşmada, birimlerin sahadaki performansı ve hizmet sunum kapasiteleri masaya yatırıldı. Karşılaşılan operasyonel sorunlar için çözüm önerileri geliştirilirken, birimler arası iş birliğinin güçlendirilmesi vurgulandı.
HASTA GÜVENLİĞİ VE MEMNUNİYET ODAKLI STRATEJİLER
Toplantı sonunda, hasta memnuniyetinin en üst seviyeye çıkarılmasına yönelik yeni kararlar alındı. Çalışanların iş verimliliğini artıracak düzenlemeler ve hasta güvenliğini pekiştirecek sürdürülebilir stratejilerin titizlikle uygulanması kararlaştırıldı. Hastane yönetimi, sunulan sağlık hizmetlerinde kalitenin korunması ve geliştirilmesi adına bu tür sektörel değerlendirmelerin periyodik aralıklarla devam edeceğini bildirdi.