Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen program, bir AVM’de vatandaşların yoğun katılımıyla yapıldı.

KURUMLAR TEK ÇATI ALTINDA BULUŞTU

Etkinliğe İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü ve Yeşilay Şanlıurfa Şube Başkanlığı katılım sağladı. Kurulan stantlarda vatandaşlara bağımlılığın zararları ve korunma yolları hakkında bilgilendirme yapıldı.

BAĞIMLILIKLA MÜCADELE PROJELERİ TANITILDI

Program kapsamında, Valilik himayesinde yürütülen “Umuda Kapı Açıyorum Hayata Tutunuyorum” ve “Bağımlılığın Önlenmesi” projeleri de vatandaşlara anlatıldı. Projelerin, özellikle gençleri madde bağımlılığından uzak tutmayı amaçladığı vurgulandı.

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;

“26 Haziran Kapsamında Bağımlılıkla Mücadele ve Farkındalık Çalışmaları Vatandaşlarla Buluştu”

26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü ile toplum sağlığını tehdit eden madde kullanımına karşı farkındalık oluşturmanın, önleyici çalışmaları yürütmenin ve sağlıklı yaşam bilincini yerleştirmenin önemi vurgulanmaktadır. Bu kapsamda Piazza AVM’ de İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü ve Yeşilay Şube Başkanlığının katılımlarıyla stant etkinliği düzenlenmiştir. Vatandaşlara madde kullanımının zararları anlatılmış, koruyucu önleyici çalışmalar ve tedavi- rehabilitasyon hizmetleri hakkında bilgi verilmiştir. Valiliğimiz himayesinde İl Sağlık Müdürlüğünün yürütücülüğünü yaptığı "Umuda Kapı Açıyorum Hayata Tutunuyorum" ve Valiliğimizin yürüttüğü “Bağımlılığın Önlenmesi” projeleri tanıtılmıştır.”

Muhabir: Hüseyin Özkan