Şanlıurfa Tarım ve Orman İl Müdürlüğü koordinesinde, 7 ilde eş zamanlı sürdürülen “INSURE - Kırsal Alanlarda Mevsimlik Tarımsal Kapasitelerin Güçlendirilmesi” projesi çerçevesinde düzenlenen eğitim programı başarıyla tamamlandı.

TEORİK VE UYGULAMALI EĞİTİM VERİLDİ

Türk Kızılay Toplum Merkezi iş birliğiyle gerçekleştirilen eğitimlerde, Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü personelleri tarafından 8 kursiyere “Gıda Hijyeni” konusunda teorik ve uygulamalı bilgiler aktarıldı.

22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen eğitimlerde, güvenli gıda üretimi, hijyen kuralları, gıda güvenliği ve doğru uygulamalar üzerine detaylı anlatımlar yapıldı.

SERTİFİKALAR TÖRENLE DAĞITILDI

Eğitim programı, 26 Haziran 2026 tarihinde Şanlıurfa Tarım ve Orman İl Müdürü Mehmet Salih Söğüt’ün katılımıyla gerçekleştirilen sertifika töreniyle sona erdi. Kursiyerlere katılım belgeleri takdim edildi.

Şanlıurfa Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;

“İlimiz dahil 7 ilde yürütülen “INSURE- Kırsal Alanlarda Mevsimlik Tarımsal Kapasitelerin Güçlendirilmesi”Projesi kapsamında istihdam taahhüdü alınan alanlara yönelik eğitim faaliyeti kapsamında,

Türk Kızılay Toplum Merkezi işbirliği ile Gıda ve Yem Şube Müdürlüğü personellerimiz tarafından 8 kursiyerimize “Gıda Hijyeni’’ Eğitimi 22.06.2026-26.06.2026 tarihleri arasında teorik ve uygulamalı olarak icra edilmiştir

Eğitim programı 26.06.2026 tarihinde İl Müdürümüz Mehmet Salih SÖĞÜT’ ün katılımıyla kursiyerlerimize katılım sertifikası dağıtımı gerçekleştirilerek sona ermiştir.”

Muhabir: Hüseyin Özkan