Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2026 yılı kapsamında gerçekleştirilen Eğitim Kurumlarına Yeniden Yönetici Görevlendirme sonuçları açıklandı. Türkiye genelinde olduğu gibi Şanlıurfa’da da sonuçlar eğitim camiasında merakla karşılandı.

EĞİTİM KURUMLARINDA DAHA GÜÇLÜ VE PLANLI ÇALIŞMA

Yeni yönetici görevlendirme sürecinin belli olmasının ardından Şanlıurfa’da eğitim kurumlarında çalışmaların daha güçlü bir şekilde devam etmesi amaçlanıyor.

Süreç sonrası kentte eğitim çalışmalarının daha güçlü ve koordineli bir şekilde devam etmesi hedeflenirken yöneticilerin yeni dönemde öğrencilerin başarısını artırmaya yönelik projelere ağırlık vereceğini söyledi.

Öğretmen-14

ŞANLIURFA'DAKİ LİSTEYİ GÖRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ...

VİRANŞEHİR’DE YÖNETİCİLERE TEBRİK MESAJI

Viranşehir İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü, açıklanan sonuçların ardından bir tebrik mesajı yayımladı. Yapılan açıklamada,

“2026 Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumlarına Yeniden Yönetici Görevlendirme sonuçlarının eğitim camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.

Görevlerine yeniden görevlendirilen tüm okul ve kurum yöneticilerimizi gönülden tebrik ediyor yeni görev dönemlerinde üstün başarılar diliyorum.

Eğitimin niteliğini daha da ileriye taşıyacak çalışmalarda, öğrencilerimizin geleceği adına aynı azim ve kararlılıkla görev yapacaklarına yürekten inanıyorum.

Bu vesileyle, yeniden görevlendirilen tüm yöneticilerimize başarılarla dolu, hayırlı ve verimli bir görev dönemi temenni ediyor sonuçların hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

YENİDEN YÖNETİCİ GÖREVLENDİRME SONUÇLARI

MÜDÜR LİSTESİNİ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ….

MÜDÜR YARDIMCISI LİSTESİNİ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

Muhabir: Halime Çiftçi