Şanlıurfa Valiliği himayelerinde, Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi kapsamında düzenlenen ödül töreni, Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonunda gerçekleştirildi.

Programa; Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürü Asım Sultanoğlu, il protokolü, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Törende, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılında başarı sağlayan öğrenci ve öğretmenlere çeşitli ödüller takdim edildi.

Programda konuşan Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, BİGEP’in eğitimde başarıyı izleme ve geliştirme noktasındaki önemine değindi.

Başarı gösteren öğrenci ve öğretmenlerin ödüllendirilmesiyle devam eden program, katılımcıların ilgisiyle tamamlandı.

Şanlıurfa’da Bi̇gep Kapsamında Başarılı Öğrenci Ve Öğretmenlere Ödül

Muhabir: Mustafa Payık