Ceylanpınar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sene sonu kapsamında okul ve kurum müdürleriyle değerlendirme toplantısında bir araya geldi.
EĞİTİM YILI TÜM YÖNLERİYLE DEĞERLENDİRİLDİ
İlçe Millî Eğitim Müdürü Zeydan Kurt başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, yıl boyunca yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler ele alındı.
MAARİF MODELİ ÇALIŞMALARI MASADA
Toplantıda ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen eğitim faaliyetleri değerlendirilerek, okullarda uygulanan çalışmaların genel durumu hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Ceylanpınar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;
“2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı
İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Zeydan KURT, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sene sonu kapsamında okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.
Toplantıda, eğitim öğretim yılına ilişkin genel değerlendirmelerde bulunulurken, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ile yıl boyunca gerçekleştirilen akademik, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler ele alındı.
İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Zeydan KURT, eğitim camiasının özverili çalışmalarından dolayı tüm yönetici, öğretmen ve personellere teşekkür ederek, öğrencilerimizin çok yönlü gelişimine katkı sunan faaliyetlerin önemine vurgu yaptı.
🇹🇷 Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda, eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmalar kararlılıkla sürdürülecektir”





