Sağlık

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Erhan Berk’ten Hemşireler Günü Mesajı

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk, 12 Mayıs Hemşireler Günü ve Hemşirelik Haftası dolayısıyla yayımladığı mesajda, hemşirelerin sağlık sisteminin vazgeçilmez gücü olduğunu vurguladı.

Abone Ol

Şanlıurfa İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk, 12 Mayıs Hemşireler Günü ve 12-18 Mayıs Hemşirelik Haftası dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Berk, hemşirelerin sağlık hizmetlerinin en önemli yapı taşlarından biri olduğunu ifade etti.

HEMŞİRELERİN FEDAKÂRLIĞINA DİKKAT ÇEKTİ

Mesajında hemşirelerin insan hayatına doğrudan dokunan önemli bir görevi yerine getirdiğini belirten Berk, sağlık çalışanlarının toplum sağlığına büyük katkı sunduğunu kaydetti.

Berk, “İnsan hayatına dokunan, şefkati ve emeğiyle sağlık hizmetlerinin en önemli yapı taşlarından biri olan kıymetli hemşirelerimiz; fedakârca yürüttükleri görevleriyle toplum sağlığına büyük katkı sunmaktadır” ifadelerine yer verdi.

“SAĞLIK SİSTEMİMİZİN VAZGEÇİLMEZ GÜCÜDÜR”

Görevlerini gece gündüz demeden büyük özveriyle sürdüren hemşirelere teşekkür eden Berk, hemşirelik mesleğinin önemine vurgu yaptı.

Berk mesajında, “Gece gündüz demeden, her koşulda özveriyle görev yapan tüm hemşirelerimize teşekkür ediyor; bilgi, sabır ve merhametle sürdürdükleri kutsal görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.

KÜRESEL SAĞLIK KRİZLERİNE VURGU YAPTI

Son yıllarda yaşanan küresel sağlık krizlerinde hemşirelerin büyük bir özveri ortaya koyduğunu ifade eden Berk, hemşirelik mesleğinin ne kadar önemli ve vazgeçilmez olduğunun bir kez daha görüldüğünü belirtti.

HEMŞİRELER GÜNÜ VE HEMŞİRELİK HAFTASI’NI KUTLADI

Dr. Öğr. Üyesi Erhan Berk, mesajının sonunda Şanlıurfa’da ve Türkiye’nin dört bir yanında görev yapan tüm hemşirelerin 12 Mayıs Hemşireler Günü’nü ve Hemşirelik Haftası’nı kutladı.

Berk, hemşirelere sağlık, huzur ve başarı dolu bir meslek hayatı temennisinde bulunarak, “İyi ki varsınız” ifadelerini kullandı.