Şanlıurfa’nın tanınmış seslerinden İbrahim Tatlıses, 25 yıllık uzun bir aranın ardından Adana’da sevenleriyle bir araya geldi. Çukurova Amfi Tiyatro’da gerçekleştirilen konserde sahne alan sanatçı, kendisini dinlemeye gelen hayranlarıyla kucaklaştı. Etkinliğe katılan çok sayıda vatandaş, sanatçının sahne performansına şarkılarla eşlik etti.
ÇUKUROVA AMFİ TİYATRO’DA YOĞUN İLGİ
Müzikseverlerin yoğun katılım gösterdiği etkinlikte İbrahim Tatlıses, hafızalara kazınan ve sevilen eserlerini seslendirdi. Şarkılara hep bir ağızdan eşlik eden dinleyiciler, sanatçıya alkışlarla destek verdi. Birçok vatandaş, konserdeki o anları ölümsüzleştirmek adına cep telefonlarıyla sürekli görüntü kaydı aldı.
25 YIL SONRA GELEN DUYGUSAL BULUŞMA
Sahne performansı sırasında hayranlarıyla sık sık sohbet eden Urfalı sanatçı, sahnede duygusal anlar yaşadı. Adana özlemini dile getiren Tatlıses, "25 yıl aradan sonra Adana’da konser veriyorum" diyerek yaşadığı heyecanı ve mutluluğu izleyicilerle paylaştı. Sanatçının samimi açıklamaları dinleyicilerden büyük beğeni topladı.
DİNLEYİCİLERDEN TAM NOT ALDI
İlgiyle takip edilen ve samimi bir atmosferde geçen konserde Tatlıses, performansı ile dinleyicilerinden tam not aldı. Program süresince sanatçının sergilediği sahne hakimiyeti ve hayranlarıyla kurduğu sıcak diyalog dikkat çekti. Konser, sanatçının seslendirdiği eserlerin ardından alkışlar eşliğinde sona erdi.