Ceylanpınar Devlet Hastanesi Çocuk Servisi’nde görev yapan sağlık personeli, vatandaşların SABİM üzerinden ilettiği memnuniyet mesajlarıyla takdir topladı.

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR MESAJLARI

Hastanede çocuk servisinde görev yapan personelin özverili ve şefkatli hizmeti, vatandaşlar tarafından Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) üzerinden iletilen olumlu geri bildirimlerle karşılık buldu. Gelen teşekkür mesajları, hastane yönetimini de memnun etti.

MÜDÜR DEMİR’DEN TEBRİK VE TEŞEKKÜR

İdari ve Mali İşler Müdürü Osman Demir, başarılı personeli makamında ağırlayarak tebrik etti. Demir, çocuk servisinde görev yapan sağlık çalışanlarının hasta memnuniyetine katkı sağlayan çalışmalarından dolayı teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.

TEŞEKKÜR BELGESİ TAKDİM EDİLDİ

Program kapsamında personellere teşekkür belgeleri takdim edilirken, hastane yönetimi çalışanların motivasyonunu artırmaya yönelik bu tür geri bildirimlerin önemli olduğunu vurguladı.

Ceylanpınar Devlet Hastanesi, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;

“Hastanemiz Çocuk Servisinde görev yapan değerli personelimiz, vatandaşlarımız tarafından SABİM üzerinden iletilen memnuniyet dolu geri bildirimler ve teşekkür mesajları ile bizleri gururlandırdı.

İdari ve Mali İşler Müdürümüz Osman Demir, bu anlamlı başarıyı tebrik etmek üzere Çocuk Servisi personelimizi makamında ağırladı. Vatandaşlarımıza sundukları özverili ve şefkatli hizmetten dolayı personelimizi içtenlikle tebrik eden Müdürümüz Osman Demir, kendilerine teşekkür belgelerini takdim ederek başarılarının devamını diledi.

Hastanemizin hizmet kalitesini özverileriyle yükselten ve hastalarımızın duasını alan tüm ekibimize teşekkür eder, başarı dolu bir meslek hayatı dileriz.”

Muhabir: Hüseyin Özkan