Şanlıurfa'nın Ceylanpınar ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı tamamlandı. Eğitim yılının sona ermesi dolayısıyla açıklama yapan Ceylanpınar İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeydan Kurt, öğrenci, öğretmen ve velilere teşekkür ederek yaz tatili mesajı yayımladı.

“BAŞARILARLA DOLU BİR YILI GERİDE BIRAKTIK”

Eğitim öğretim yılının büyük bir özveri ve disiplin içerisinde tamamlandığını belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeydan Kurt, eğitim camiasının tüm paydaşlarını tebrik etti.

Kurt, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: “Saygıdeğer Eğitim Camiamız, Değerli Öğrencilerimiz, Kıymetli Velilerimiz ve Meslektaşlarımız, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı, Ceylanpınar’ımızda büyük bir özveri, disiplin ve başarıyla tamamlanmıştır. Bu süreçte ortaya koyduğunuz üstün gayret ve fedakârlık için başta sevgili öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi, okul idarecilerimizi ve eğitim camiamızın tüm paydaşlarını en içten duygularımla tebrik ediyorum.”

“EĞİTİMDE ELDE EDİLEN KAZANIMLAR GURUR VERDİ”

Öğrencilerin akademik, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda önemli başarılara imza attığını ifade eden Kurt, eğitim kalitesinin yükselmesinde tüm paydaşların katkısı olduğunu söyledi.

Yaz tatiline giren öğrencilere de seslenen Kurt, “Sevgili öğrencilerimiz, yoğun bir eğitim dönemini başarıyla geride bıraktınız. Yaz tatilini dinlenerek, kendinizi geliştirerek, kitap okuyarak ve ailenizle nitelikli zaman geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Yeni eğitim-öğretim yılında sizleri daha da başarılı ve mutlu görmek en büyük arzumuzdur.”

ÖĞRETMEN VE VELİLERE TEŞEKKÜR ETTİ

Eğitim sürecinde görev alan öğretmenlere ve eğitim çalışanlarına teşekkür eden Kurt, “Bu vesileyle, eğitim sürecimizin her aşamasında büyük emek veren öğretmenlerimize ve eğitim çalışanlarımıza şükranlarımızı sunar, değerli velilerimize de bizlere verdikleri güçlü destek için teşekkür ederim.”

“HUZUR VE BEREKET DOLU BİR TATİL DİLİYORUM”

Açıklamasının sonunda tüm öğrenci, öğretmen ve velilere iyi tatiller temennisinde bulunan Kurt, sözlerini şöyle tamamladı: “2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi münasebetiyle; tüm Ceylanpınarlı öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlık, huzur ve bereket dolu bir yaz tatili dilerim. Gelecek eğitim-öğretim yılında daha büyük başarılara hep birlikte ulaşmak ümidiyle.”

Muhabir: İbrahim Çakmak