Ahmet Eşref Fakıbaba, Ankara’da tedavi gören Şanlıurfa’nın kanaat önderlerinden Şığ İsmail Demir’i hastanede ziyaret etti.

FAKIBABA’DAN ŞIĞ İSMAİL DEMİR’E ZİYARET

İYİ Parti Ankara Milletvekili ve Genel Başkan Yardımcısı Şanlıurfalı Ahmet Eşref Fakıbaba, Ankara Etlik Şehir Hastanesi’nde tedavi gören kanaat önderi Şığ İsmail Demir’i ziyaret etti.

ZİYARET SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞILDI

Fakıbaba, Şanlıurfa’nın sevilen ismi Demir’e geçmiş olsun dileklerini iletti. Gerçekleşen ziyareti Ahmet Eşref Fakıbaba sosyal medya hesabından paylaştı.

Ahmet Eşref Fakıbaba’dan Şığ İsmail Demir’e Ziyaret (3)

“RABBİMDEN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM”

Acil şifalar temennisinde bulunan Fakıbaba, “Şanlıurfa'mızın kanaat önderlerinden kıymetli Şığ İsmail Demir'i, tedavi gördüğü Etlik Şehir Hastanesi'nde ziyaret ettim. Kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletirken, bu vesileyle tüm hastalarımıza da Rabbimden acil şifalar diliyorum” dedi.

ŞANLIURFALILAR TARAFINDAN TAKDİRLE KARŞILANDI

Fakıbaba’nın ziyareti, Şanlıurfalılar tarafından takdirle karşılandı. Demir’in sevenleri de Fakıbaba’nın paylaşımın altına geçmiş olsun ve şifa dileklerini iletti.

ZİYARETLERİN ARDI ARKASI KESİLMEDİ

İYİ Partili Ahmet Eşref Fakıbaba’nın yanı sıra siyasetçiler, STK temsilcileri ve çok sayıda vatandaş, Ankara Etlik Şehir Hastanesi’nde tedavi gören Şanlıurfalı kanaat önderi Şığ İsmail Demir’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini ilettiler.

Muhabir: Ahmet Durmuş