Yaşam

Vatandaşlardan Başkan Beyazgül’e Teşekkür

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Kızılay Meydan çalışmasının ilk etabı \n \n

Abone Ol

tamamlanma aşamasına geldi. Vatandaşlar park çalışmasından dolayı Şanlıurfa Büyükşehir BelediyeBaşkanı Zeynel Abidin Beyazgül’e teşekkür ettiler.Şanlıurfa’ya yeni meydanlar, yeni yeşil alanlar kazandırmak için şehrin farklı bölgelerindekamulaştırmalar ve yıkımlar gerçekleştirerek yerine vatandaşların...