Şanlıurfa Haberleri

Haliliye Belediyesi Aşure Geleneğini Sürdürdü

Haliliye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramı programıyla vatandaşları bir araya getirdi. Haliliye Belediyesi Aşevi'nde hazırlanan aşureler, cuma namazının ardından Hz. İbrahim Peygamber (Sanayi) Camisi'nde vatandaşlara ikram edildi.

Abone Ol

Programa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ın yanı sıra Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı İsmail Karacabey, İl Müftü Vekili İbrahim Halil Aslan ile çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlikte edilen duaların ardından...