Yaşam

Haliliye Belediyesi 10 bin kişiye tirit dağıttı

Haliliye Belediyesi tarafından Mevlid-i Nebi Haftası münasebetiyle 10 bin kişiye tirit ikramında bulunuldu. Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, maneviyatı yüksek günler yaşandığını belirterek, katılan vatandaşlara teşekkür etti. \n \n

Abone Ol

Hazreti İbrahim Peygamber Camiinde düzenlenen tirit ziyafeti, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşti. Sabahın ilk ışıklarıyla başlayan ve 10 bin kişilik hazırlanan tirit ziyafetine Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, AK Parti Şanlıurfa Milletvekili...