Dünya üzerinde milyonlarca insanın ölümüne neden olan koronavirüs salgını etkisini sürdürmeye devam ediyor. Salgınla mücadelede çeşitli önlemler alınırken Türkiye’de ilk olarak Çin’nin bulduğu aşıyı bu ay içinde hastalar üzerinde uygulamaya başlanacak.   Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaptığı açıklamada ilk olarak sağlık çalışanları ardından 65 yaş üstü ve risk grubunda olanlara aşı yapılacağını açıkladı. Şanlıurfa’da kimi vatandaş aşı yapacağını belirtirken, kimi vatandaşta aşıya güvenmediğini söyleyerek yapmayacağını kaydetti.