Bir hassa gençlerimizin geleceğini, kişisel gelişimini etkileyen bir tuzak ortaya çıktı ve öyle bir çağda yaşıyoruz ki ne ahlâk, ne edep ,nede saygı kaldı.
İnsanlar kendi rezilliklerini ifşa ederek yaptıkları ahlaksızlıklarını çekip sosyal medyaya atıyor.
Neymiş fenomen olmak ve para kazanmak için.
Adamın biri çıkıyor anneliğin en kutsalı olan hamilelik ve doğurganlığını hastaneyi, hemşireleri kullanarak tiktok çekip sosyal medya paylaşmasını mı desek...
Okulda öğrencinin Kuran'ı Kerime attığı tekmeyi mi desek.... Allah korkusu olmayan bir gençlik mi yetiştiriliyor.?
Fenomen olma uğruna canlarından olan gençlerimi desek ..
Kadınların eşleriyle birlikte çektikleri videoları evlerinin içine kadar girip yedikleri, içtikleri aldıkları, verdiklerine kadar paylaşanlar mı desek...Sözde aile olan bu insanlara ne demeli peki.
Evli kadın veya erkek eşini çocuğunu bırakıp başka şahıslara kaçan ve bu adam veya kadın TV programlarına çıkıp ahlaksızca olan ailevi sorunlarını paylaşanlar mı desek. Topluma zararlı olan bu programların kapatılması gerekmiyor mu.?
Çocuğunun elini ayağını bağlayıp ödevini yapmadığı için cezalandırarak damda güneşin altına bırakıp ve videosunu çekip sosyal medyada paylaşan annemi desek. Bunlara ne ana, ne baba, nede insan diyebiliriz. Müslümanız, insanız diyoruz ama şeytanlaşmış bir insanlık demekten başka bir şey diyemiyorum.
Velhasıl ahlaksızlık, edepsizlik iyice zıvana dan çıktı bunlara dur diyecek yetkililer biran önce bu konulara el atıp gereği neyse yaparak toplumu bu rezilliklerden biran önce kurtarmalıdır diye düşünüyorum.
Güzel bir toplum olmak dileğiyle huzurla kalın.