Futbolcu alacakları nedeniyle transfer yasağı cezasıyla karşı karşıya kalan Şanlıurfaspor Kulübü, yürüttüğü yoğun çalışmalar sonucunda darboğazı aştı. Sarı-yeşilli yönetim, biriken futbolcu alacaklarını ödeyerek transfer tahtasını resmen açtı. Yasağın kalkmasıyla birlikte hareke geçen kulüp, kadrosuna dahil ettiği 5 yeni futbolcuyla sözleşme imzalayarak takımı güçlendirdi.

Transfer

5 YENİ İSİM KADROYA DAHİL EDİLDİ

Şanlıurfaspor, transfer engelinin kalkmasının ardından Kepezspor’dan Safa Kınalı, Miracle Değirmenlik SK’dan Chukwuma Akabueze, Manisa FK’dan Wriedtt Kwasi ile Phılıp Gamelı Awuku ve Arnavutköy Belediyesi FSK’dan Seyit Gazanfer’i renklerine bağladı. Kulübün yeni transferleri için Türkiye Futbol Federasyonu’ndan (TFF) gerekli lisans onayları alındı.

Şanlıurfaspor-20

İSTANBULSPOR MAÇI HAZIRLIKLARI

Trendyol 1. Lig’in 22. haftasında kendi sahasında İstanbulspor’u konuk edecek olan Şanlıurfaspor’da, yeni oyuncuların durumu merak konusu oldu. Lisans işlemleri tamamlanan 5 futbolcunun, teknik heyetin görev vermesi durumunda bu kritik karşılaşmada forma giymeleri bekleniyor.

Kaynak: Haber Merkezi