Spor

Şanlıurfaspor Elendi, Muğla Valiliği Maçın Ardından Açıklamada Bulundu

Muğlaspor, Şanlıurfaspor’u rövanşta son dakikada attığı golle eleyerek finale yükselirken, Muğla Valiliği yayımladığı mesajla futbolcuları, teknik heyeti ve taraftarı tebrik etti.

Abone Ol

Nesine 2. Lig Play-Off 1. Tur rövanş mücadelesinde Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor ile Muğlaspor karşı karşıya geldi. İlk maçta sahasında rakibine 1-0 mağlup olan sarı-yeşilli ekip, rövanş karşılaşmasında turu geçmek için sahaya çıktı. Ancak mücadelede gülen taraf Muğlaspor oldu.

90+5’TE GELEN GOL TURU GETİRDİ

Büyük çekişmeye sahne olan karşılaşmada dakikalar 90+5’i gösterdiğinde Muğlaspor’da Enes Çalışan sahneye çıktı. Kaydedilen bu kritik golle birlikte Muğlaspor, rakibini eleyerek adını finale yazdırdı. Bu sonuçla Şanlıurfaspor’un play-off yolculuğu sona erdi.

MUĞLA VALİLİĞİ’NDEN AÇIKLAMA GELDİ

Karşılaşmanın ardından Muğla Valiliği, elde edilen başarıya ilişkin yazılı bir açıklama yayımladı.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “TFF 2. Lig’deki temsilcimiz Muğlaspor, Play-off 1. Tur rövanş maçında Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor karşısında sergilediği üstün performansla rakibini eleyerek adını finale yazdırdı. Bu tarihi başarının gurur ve coşkusunu tribünde taraftarlarımızla omuz omuza yaşadık.

Sahada büyük bir azim ortaya koyan futbolcularımızı ve teknik ekibimizi tebrik ediyor; bu zorlu eşleşmedeki rekabetçi ruhu için Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor’u da kutluyorum.

Maç boyunca takımlarını centilmence ve büyük bir coşkuyla destekleyerek bu galibiyette pay sahibi olan büyük Muğlaspor taraftarına teşekkürlerimi sunuyorum. Şampiyonluk yolunda takımımıza finalde başarılar diliyorum.”

ŞANLIURFASPOR PLAY-OFF’A VEDA ETTİ

Alınan bu sonucun ardından Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor, play-off mücadelesine 1. turda veda etti. Muğlaspor ise finalde şampiyonluk için mücadele etmeye hak kazandı.