AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Hikmet Başak, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile Ankara’da bir araya gelerek Şanlıurfa’nın ulaşım yatırımlarını değerlendirdi.
PROJELER DETAYLI ŞEKİLDE ELE ALINDI
Gerçekleştirilen görüşmede, kent genelinde devam eden ve planlanan karayolu projeleri masaya yatırıldı.
Özellikle Suruç–Şanlıurfa duble yol çalışması, Akçakale–Şanlıurfa yol çalışması, Akçakale Köprülü Kavşağı, Şehir Hastanesi bağlantı kavşakları, Azerbaycan Köprülü Kavşağı ve Turizm Yolunun Karayolları ağına alınması konuları gündeme geldi.
“ŞEHRİMİZİN TALEPLERİNİ İLETTİK”
Görüşmenin ardından açıklama yapan Milletvekili Hikmet Başak, Şanlıurfa’nın ulaşım altyapısına ilişkin talepleri Bakan Uraloğlu’na ilettiklerini belirtti.
Başak açıklamasında, “Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu ile gerçekleştirdiğimiz görüşmede; Suruç–Şanlıurfa Duble Yolu, Akçakale–Şanlıurfa Yol Çalışması, Akçakale Köprülü Kavşağı, Şehir Hastanesi Bağlantı Kavşakları, Azerbaycan Köprülü Kavşağı, Turizm Yolunun Karayolları Ağına Alınması başta olmak üzere Şanlıurfa’mızın ulaşım yatırımlarını ve vatandaşlarımızın taleplerini ilettik. Şehrimizin ulaşım altyapısını güçlendirecek projelerin takipçisi olmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Bakan Uraloğlu ve Başak ile yapılan ikili görüşmede ayrıca Şanlıurfa’nın ulaşım ağını güçlendirecek projelerin hızlandırılması ve çalışmaların koordineli şekilde yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapıldığı öğrenildi.