2025-2026 sezonunda Bölgesel Amatör Lig’de mücadele veren Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor ve Siverek Belediyespor, ligi tamamladı.
ŞANLIURFA EKİPLERİ PLAY-OFF MÜCADELESİ VERECEK
Sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan Siverek ve Büyükşehir Belediyesi ekibi, ligi play-off hattında tamamladı. 3. Lig’e yükselmek isteyen Siverek Belediyespor ve Büyükşehir Belediyespor, hedefleri doğrultusunda play-off mücadelesi verecek.
ŞANLIURFA EKİPLERİNİN RAKİPLERİ BELLİ OLDU
Şanlıurfa ekiplerinin ilk turdaki rakipleri belli oldu. Buna göre Siverek Belediyespor, sahasında Battalgazi Belediyespor ile karşı karşıya gelecek. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyespor ise kendi sahasında Onikişubat Belediyespor’u konuk edecek.

TEK MAÇ ELEME USULÜ
Tek maç eleme usulüne göre oynanacak kritik karşılaşmalar 9 Mayıs Cumartesi günü gerçekleştirilecek.
TARAFTARLARA ÇAĞRI
Zorlu mücadeleler öncesinde Siverek ve Büyükşehir Belediyesi ekibi taraftarlarına çağrıda bulundu.
SİVEREK BELEDİYESPOR’DAN AÇIKLAMA
Siverek Belediyespor’dan yapılan açıklamada, “Takımımız cumartesi günü kendi sahasında ve büyük taraftarının önünde sahaya çıkacak. Bu önemli virajda şehrimizin tüm dinamiklerini ve kıymetli Siverek halkını takımımızın yanında olmaya davet ediyoruz. Tribündeki her ses, sahadaki her adım kadar değerli olacak. Hedef 3. Lig, inanç tam. Birlikte başaracağız” ifadelerine yer verildi.






