Siyasi Arena

Son günlerde Yazılı ve görsel basında siyasi arena karışmaya başladı. Herkes suçlama yarışında bir birini.

Bakıyorsun maşallah (!) her şey var.

Kimi namussuz diyor

Kimi şerefsiz diyor.

Kimi Hırsız diyor.

Kimi üç kağıtçı diyor.

Kimi hain diyor

Kimi terörist diyor.

Yani diyor da diyor. Hem de toplumun gözünün içine baka baka.

Madem  böyle.

O zaman ne işiniz var milletin meclisinde. Gidin bir birinizi suçlayacak yada aklayacak başka bir arena bulun.

Yeter ya ! 

Ya beyler madem hepinizin bu kadar eksiği var. O zaman toplumu yönetmek neyinize. Hangi yüzle milletin karşısına çıkıyorsunuz. Veya nedir bu ülkenin günahı da bu kadar nahoş yakıştırmada bulunulan ve sizin gibi toplumun değer yargılarını hiçe sayan siyasilerden çektiği.

Yeter artık ya !

Ya bu işi düzgün yapın.  yada Köşenize çekilin. Yapamadı köşesine erdemlice çekildi desin insanlar.

Bakın eskiden her gün yaşanacak bir şey vardı,

Herkes kendi düşünü kurar,

Kendi hayatını oynardı.

Şimdi sayenizde ne düş kaldı. Ne yaşanacak gün ve ne edilecek hayal. Nede yaşanacak hayat. Varsa yoksa sizler, istekleriniz, suçlamalarınız ve hakaretleriniz. Bu mu insanlara reva gördüğünüz.

Söyler misiniz yeni nesile ne bıraktınız yada bırakacaksınız. Bu hakaret vari sözlerinizi mi ? Namus, şeref, tecavüz, hırsızlık, tehdit, vs her şey havada uçuşuyor.

Bakın 9 yaşındaki Eren kız kardeşine şerefsiz diyor.

Kızdım kendisine niye öyle dedin diye.

Eren bana ne dese iyi

Dede Televizyonda duydum şerefsiz demek kötü mü diye.

Alın size 9 yaşındaki Eren’in size dersi mi ? cevabı mı ? ya da öğrettikleriniz mi ?

Gerçekten yeter. Kendi içinizde birbirinize ne yapıyorsanız yapın. Ama yazılı görsel medyaya taşımayın. Zaten milletle bir bağınızda kalmadı. Çünkü bu milletin değerleri vardı. Ve sayenizde o değerler murdar oldu

Yazık hem de çok yazık. Tarihi öz değerlerden ödün vermeyen bir toplumu ne hale çevirdiniz. Ya o alkışlayanlara ne demeli. Size yazık bile diyemiyorum. Toplumu ne hale çevirdiniz.

Ha bu arada sözüm bu işin içinde olan bütün siyasi parti mensuplarına. A partisi B partisi ve C partisi değil hepsine. Bu milletin değerlerini bitirmeyin yoksa bu millet diye bir şey kalmaz ve sizde siyaset yapacak yer bulamazsınız.

Sonuç olarak umarım bu kirli siyasetinize son verir. Milletin karşısında öz değerlere saygılı naif birer kişi olarak çıkar. Dinleyen izleyenler ve okuyanlar. Büyük bir keyifle izler ve işte benim idarecim der.

Sağlıklı günler temennisiyle maskeye, sosyal mesafeye ve hijyene dikkat diyor saygılar sunuyorum.

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Halil Orhan Aslan - Mesaj Gönder


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Urfanatik Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Urfanatik Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Urfanatik Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Urfanatik Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

02

Sadun Ak. Kasaptaşı Ge - Ya bunlar ancak kendi ceplerini ve yandaşlarına yaransınlar topluma ne faydaları olmuş ki ne bekliyorsunuz.

Aynen deve misali boynun eğri demişler nerem doğru ki ! demiş.

Biz neyi tartışıyoruz .

Yazıklar olsun ki bunlar bizi yönetiyor ...

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Aralık 16:35
01

Devrim. - Hocam.Hangi vekil bize neyapti,eş dost akrabası için vekil olmuş adı ona vatandaşı temsil ediyor ben buna inanmıyorum.rahat mevki sahibi kariyer unvanları milletvekili oluyor,mal varlıkları kat kat artıyor.rusvet bin bin para.hediyeler badavadan hayatlarini yaşayıp süper emekli maasıylada geleceklerine garantide hayatları son bulsada,torunlarina kadar uzanan bir gelecek bırakıyorlar.saygilarimla.Kaleminiz hiç susmasın,susturulmasin temennimle efendim.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Aralık 11:04


ŞANLIURFA ŞEHİR MARKALARI

Markanız 1 yıl boyunca, Urfanatik'te, bu alanda! Arayın...

+90 (532) 175 0403
Reklam bilgi

Anket Şanlıurfa'nın en güzel yemeğini seçiyoruz