Magazin

İbrahim Tatlıses’in Son Hali Ortaya Çıktı! İlk Sözü “Süperim” Oldu

Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi gören ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret eden AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını iletti. Sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Tatlıses, “Süperim” diyerek tedavi sürecinin olumlu ilerlediğini söyledi.

Abone Ol

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Ankara’daki Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi sürecini sürdüren Şanlıurfa'nın ünlü sanatçısı İbrahim Tatlıses’i ziyaret etti.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’nde gerçekleşen ziyarette Yayman’a AK Parti MKYK üyeleri Fatma Yurduseven ve Mehmet Ali Kurt de eşlik etti.

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN’IN SELAMINI İLETTİ

Ziyaret sırasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ileten Hüseyin Yayman, Tatlıses’e geçmiş olsun dileklerini sundu ve tedavi süreci hakkında bilgi aldı.

Tedavisinin nasıl gittiği sorulan İbrahim Tatlıses, sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek, "Süperim" dedi.

TATLISES: “TEDAVİM ÇOK İYİ GİDİYOR”

Hastanedeki tedavi sürecinden memnun olduğunu ifade eden Tatlıses, sağlık çalışanlarına teşekkür ederek şunları söyledi: "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan çok güzel bir hastane yaptırmış. Tedavim çok iyi gidiyor. Buradaki sağlık çalışanlarımız da son derece ilgili ve başarılı."

Ünlü sanatçı, sağlık durumunun her geçen gün daha iyiye gittiğini belirterek moralinin yüksek olduğunu dile getirdi.

İBRAHİM TATLISES TEKNOFEST’E DAVET EDİLDİ

Ziyaret sırasında sohbet eden Tatlıses, Şanlıurfa’da düzenlenecek olan TEKNOFEST’e davet edildiğini de anlattı. Tatlıses, hastane odasında Mardin ve Şanlıurfa yöresine ait türküler seslendirirken, misafirlerine de tatlı ikramında bulundu.

YAYMAN: “KENDİSİNİ SON DERECE MORALLİ GÖRDÜK”

Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Hüseyin Yayman, sanatçının sağlık durumunun iyi olmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı: "Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavi sürecine devam eden kıymetli sanatçımız İbrahim Tatlıses’i ziyaret ettik. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ilettik. Kendilerini son derece moralli ve sağlıklı görmekten büyük memnuniyet duydum. Türküleriyle gönüllerimize dokunan değerli sanatçımıza acil şifalar diliyor, en kısa zamanda sevenleriyle buluşmasını temenni ediyorum."

Sevenlerinden Dua Bekliyor

Tedavi sürecini başarıyla sürdüren Şanlıurfalı sanatçı İbrahim Tatlıses’in moralinin yüksek olduğu gözlenirken, sanatçının sağlık durumunun iyiye gitmesi sevenlerini de sevindirdi.

Tatlıses’in tedavisinin ardından yeniden sahnelere ve hayranlarıyla buluşacağı günler merakla bekleniyor.