İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkan Vekili Abdulhamit Gül milletvekilleri ile Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldi.

Toplantıya İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ev sahipliği yaparken, AK Parti Grup Başkan Vekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleri de katılım sağladı.

ŞANLIURFA MİLLETVEKİLİ DE TOPLANTIDA YER ALDI

Toplantıya AK Parti Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Eyyüpoğlu de katılarak Şanlıurfa’yı temsil etti.

GÜNDEMDE BÖLGESEL VE ULUSAL ÇALIŞMALAR VARDI

Gölbaşı Vilayetler Evi’nde gerçekleştirilen toplantıda, ülke genelindeki çalışmalar, şehirlerin öncelikli ihtiyaçları ve geleceğe yönelik hedefler ele alındı.

İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME YAPILDI

Katılımcılar, yürütülen projeleri değerlendirerek karşılıklı istişarelerde bulundu. Bölgesel kalkınma ve hizmet süreçlerinin güçlendirilmesine yönelik görüş alışverişi yapıldı.

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Eyyüpoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda;

“İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldık.

Toplantıda; ülkemizin ve şehirlerimizin öncelikli ihtiyaçlarını, yürütülen çalışmaları ve geleceğe yönelik hedeflerimizi istişare ederek değerlendirdik.

Sayın Bakanımıza nazik ev sahipliği için teşekkür ediyor, toplantımızın ülkemiz ve milletimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum.”

Muhabir: Hüseyin Özkan