Siverek Haberleri

Eğitimde Yeni Dönem Hazırlığı! Siverek’te Önemli Zirve

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde eğitim yılı değerlendirildi ve yeni dönem hedefleri masaya yatırıldı.

Abone Ol

Siverek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılı değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Siverek'teki okul müdürlerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, yıl boyunca yürütülen eğitim faaliyetleri ve gelecek döneme ilişkin hedefler ele alındı.

EĞİTİM FAALİYETLERİ MASAYA YATIRILDI

Toplantıda, geride kalan eğitim döneminde yapılan akademik, sosyal ve kültürel çalışmalar değerlendirilerek okulların genel performansı görüşüldü.

YENİ DÖNEM HEDEFLERİ BELİRLENDİ

Gelecek eğitim öğretim yılına ilişkin planlamaların da ele alındığı toplantıda, eğitim kalitesinin artırılmasına yönelik hedefler üzerinde duruldu.

OKUL MÜDÜRLERİ SÜRECE KATKI SAĞLADI

İlçe genelindeki okul müdürleri, kendi kurumlarındaki uygulamalar ve ihtiyaçlar hakkında görüş ve önerilerini paylaştı.

EĞİTİM CAMİASINA TEŞEKKÜR

Siverek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim sürecine katkı sunan tüm okul yöneticilerine emekleri ve özverili çalışmaları için teşekkür ederek yeni dönemde başarı dileklerinde bulundu.

Siverek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;

“İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü olarak, okul müdürlerimizle birlikte 2025-2026 eğitim öğretim yılının değerlendirme toplantısını gerçekleştirdik.

Toplantıda eğitim faaliyetleri, yıl boyunca yürütülen çalışmalar ve gelecek döneme ilişkin hedefler ele alındı.

Eğitime katkı sunan tüm okul yöneticilerimize emekleri ve özverili çalışmaları için teşekkür ediyor, başarılı bir eğitim süreci diliyoruz.”