Viranşehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı kapsamında okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.

EĞİTİM YILI TÜM YÖNLERİYLE DEĞERLENDİRİLDİ

Toplantıda yıl boyunca yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif çalışmalar ele alınarak genel değerlendirme yapıldı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında uygulanan eğitim faaliyetleri de toplantının ana gündem maddeleri arasında yer aldı.

BİGEP VE ÖĞRENCİ BAŞARILARI MASADA

BİGEP çalışmaları, öğrenci başarılarının artırılmasına yönelik faaliyetler, okul güvenliği, devamsızlıkla mücadele, sosyal etkinlikler ve taşımalı eğitim hizmetleri detaylı şekilde değerlendirildi.

Viranşehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;

“Birlikte yürütülen her eğitim yolculuğu, ortak akıl ve güçlü iş birliğiyle başarıya ulaşır.

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı

Toplantıda; eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen akademik, sosyal, kültürel ve sportif çalışmalar değerlendirilirken, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında gerçekleştirilen uygulamalar, BİGEP çalışmaları, öğrenci başarılarının artırılmasına yönelik faaliyetler, okul güvenliği, devamsızlıkla mücadele, sosyal etkinlikler, taşıma hizmetleri, yaz dönemi kurs planlamaları ve yeni eğitim öğretim yılına yönelik hazırlık süreçleri ele alındı.

Eğitimde niteliğin artırılması, kurumsal iş birliğinin güçlendirilmesi ve öğrencilerimizin çok yönlü gelişimlerinin desteklenmesi adına yürütülen çalışmaların değerlendirilmesinin yanı sıra, 2026-2027 eğitim öğretim yılına ilişkin hedefler ve planlamalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Bir eğitim yılı boyunca özveriyle görev yapan tüm okul ve kurum yöneticilerimize emekleri, gayretleri ve eğitime sundukları katkılar dolayısıyla teşekkür ediyor; yeni dönemin ilçemiz eğitim camiasına başarılar getirmesini temenni ediyoruz”

Muhabir: Hüseyin Özkan