Anket

Size göre Şanlıurfa'nın en önemli sorunu nedir?

Tüm anketler

Anketimiz aşağıdaki şekilde sonuçlanmıştır.

  • 510
    %47.9
  • 52
    %4.9
  • 33
    %3.1
  • 256
    %24.0
  • 71
    %6.7
  • 34
    %3.2
  • 73
    %6.9
  • 19
    %1.8
  • 17
    %1.6
Toplam Katılım 1065

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Urfanatik Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Urfanatik Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Urfanatik Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Urfanatik Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

164

Gamze Argun - GEÇİÇİ SIĞINMACI SURİYELİLERİN TAMAMI POSTALANMALIDIR BAŞKANLARI BEŞAR ESAD'A

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 15 Kasım 11:48
163

Mehmet Erdem - bir ülkede yönetici takımı,koltuk sevdalısı ise,koltuğa oturdumu zamkla yapışmış gibi dübelle çakılmış gibi,20 sene (YUH !) koltuğu bırakmıyorsa,demokrasi,eşitlik,başka insanlarında yönetimde söz sahibi olması,gibi konular umurunda bile değilse,peşinden yüzlerce sorun ürüyor zaten,insan bu denli egoist narsist olmaz ki yahu

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 19 Ekim 06:27
162

Nurullah Alphan İnan - Şanlıurfa,Türkiye'nin en kadim ve en köklü şehirlerinden birtanesidir.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 15 Ekim 20:16
160

Vatanş - URFA NIN SORUNU ÇOK BİR SAĞLI İKİ EGİTİM ÜÇ GEZILECE YERI YOK BELEDİYE LERDE HIZMET YOK MILET VEKIL LERIMIZ DE URFAYA BİRŞELER YAPMILER

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 07 Ekim 08:49
159

Gariban - Hiç bir sorunu çözülmedi ne il nede ilçeler helede ilçeler bataklık yeri resmen sanki ilcekerde insan yaşamıyor gerçekten çok yazık bu insanlara

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 04 Ekim 23:06
158

Son Urfalı - Hiç Urfa'ya iyi belediye başkanı gelmedi HİZMET VERMEDİLR Belediye akrabalarını DAMATLARNI Yerleştirdiler TARIM ARAZİSİNE İMAR VERDİLER KONUKLU YEŞİLURFA Gibi yerlere . Haliliye

bağlı Esenkent güzel Yurt kıraç yerler dağlar varken Karaköprü ye bitişik yerler En büyük sorun bir ENCÜMEN AZASI SARAYÖNÜ KARAKOLUNU BASTI 30 KİŞİ İLE BİRLİKTE kendi partisini kullandı baskı yaptı bu çok önemli Bir olay kamara kayıt var Tarih 6.8.2023 . sorun bu.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 03 Ekim 02:56
156

Abdurrahman Ersöz - Şanlıurfa'da doğru giden hiç bir şey yok ki

Eğitimimden sağlığa

ulaşımdan altyapıya

Tarımdan Hayvancılığa

Vs Deveye demişler senin boynun eğri

Nerem doğru ki demiş.

Tam da Şanlıurfa da bahsetmiş işte

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 24 Eylül 22:54
154

V B - Her şeyden önce tutarlı bir başkan.urfanin en büyük sorunu şehir içi yol ve araç park sorunu.çunku şehir içi yol çok büyük problemdir.ben olsam.eyubiyeden kizlar Mh semti.eyubiyeden Osmanbey kampüsü.karakopru ve eyubiyeden organize sanayi. banliyö hat şart.çunku artık otobüsler kaldırmıyor.

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 16 Eylül 23:49
153

Ali Eroğlu - Eğitim sıfır öğretmenler urfa köylerinde durmuyor.devlet bunları şımartmış beyenmeyince tahin istiyor. Sağlık sıfır urfa kalabalık bir şehir doktor sayısı azz torpil çok torpilin oldu mu kralsın..

Fazla değil ceylanpınar TİGEM sağlam islense urfa halkı kral olur ama hepsini yiyorlar devlet nerede milletvekili boş..

Ama bundan sonra oyumuz mahmut tanal a

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 16 Eylül 06:55
151

Vatandaş - Maalesef belediye başkanı Urfa'nın turizmi ilgili hiç bir şey yapmıyor!!!

Antep bizim şehrimize yerli yabancı turist getirip gezdirip kendi memleketinde otel ve restoran gibi yerler de ucuza ağırlıyor esnafını koruyup güçlendiriyor. Bizimkiler sadece izliyorlar üzülüyoruz bu duruma lütfen yetkililerden rica ediyoruz bir çare bulsunlar "Sn Fatma Şahin nasıl yapıyorsa onlarda aynısını yapsınlar" teşekkür ederim ???

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 14 Eylül 17:10
150

Ali Cavusssssss - Rüşvetin döndüğü işi bilmeyeni işe alımlar ve ise alınıp ise gelmeyenlerle devam eden bir Urfa

Yanıtla . 6Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 16:48
149

Ali Cavusssssss - Ben Ali bir Urfalı olarak tek kelime diyeceğim iszizlik hatvsafada ben kurumlara ne kadar muraat etsemde hiç bir kuruma kriterin uymamış aynı zamanda lise terkim ağır vasıta şoförü otobüs şoförü vs büyük şehir haliliye ve karavkopru ilceletine 6 yıl önce muraat yaptım halen bana cevap bile vermediler halende savaşıyorum

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 12 Eylül 16:47
148

Ankaralı - en önemli sorunları herkes bilmektedir elektrik su temizlik . başka deyişle söylemek gerekirse ilçelerinde şehrin sadece belirli kısımlarına yatrım yapıp diğer kısmlarına yapmamak mesela bir taraftaki ağaçları sularken diğer kısmlardaki ağaçların kuruması gibi ve ya bir kısımda aydınlatma çalışırken diğer kısımlarda aydınlatma yapılmaması veya

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 06 Eylül 11:03
146

Sema Doğan - erdoğanın emriyle eli kolu bağlanan yargı sistemi...ve suç işledikten sonra,elini kolunu sallayarak dışarıda gezmeye devam eden gaspçıların hırsızların darpçıların sayesinde,

bütün ülke gibi urfanında,teksasa harleme benzemesi,en büyük en korkutucu sorun,

Allah sonumuzu hayır etsin inşallah

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 28 Ağustos 17:45
145

Zbeyd Elyemeni - Biraz burun yakıcı sprey biraz yağ sökücü ha birde hitler lazım fırınıyla beraber çünkü yağ çok mide bulandıran kıl çok milyonlarcasını yakmak gerekiyor anca kurtuluruz

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 21 Ağustos 00:22
143

Ayşe Kaya - hani nasreddin hoca demiş ya,bundan çok memnunuz,yalnız bu yetmez bize bir fil daha gönder padişahım diye...bunlar yetmez bize 10 milyon mülteci daha gönder erdoğan bey :) sayende öpülmedik tarafımız kalmadı,Allllah seni başımızdan eksik etmesin innşallahhh :)

Yanıtla . 4Beğen . 4Beğenme 18 Ağustos 07:37
147

Ali Şengül - @Ayşe Kaya 143 nolu yoruma cevabı: )))))))

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 30 Ağustos 15:41
142

Ayşe Kaya - avrupa ve bölgedeki diğer ülkeler kendi halkını kendi devletini,lafla değil,gerçekten önemsediği için,bin kişi mülteci alırken bile dikkatle hesabını yaparak aldılar,bizim erdoğan maşşallah ,milyonlarca mülteciyi dingonun ahırına salar gibi,Türkiyenin içine saldı,zaten bize halka zor yeten ekonomi,beterin beteri hale geldi

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Ağustos 11:28
141

Ayşe Kaya - avrupa ve bölgedeki diğer ülkeler kendi halkını kendi devletini,lafla değil,gerçekten önemsediği için,bin kişi mülteci alırken bile dikkatle hesabını yaparak aldılar,bizim erdoğan maşşallah ,milyonlarca mülteciyi dingonun ahırına salar gibi,Türkiyenin içine saldı,zaten bize halka zor yeten ekonomi,beterin beteri hale geldi

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Ağustos 11:24
140

Nurullah Alphan İnan - Çok güzel bir çalışma olmuş.Emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 16 Ağustos 17:26
139

Ferhat Güner - Elektrik dağıtım şirketinin ağalardan güçlü nüfuslu ailelerden seyhlerden sulama amaçlı kullanılan elektrik parasını almaz mazlum halktan alır. Adalet diyorlar bumu adalet. Kazanıyoruz diyorlar kazanmayan şirket işi niye bırakmaz yalan dolan talan.

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 15 Ağustos 20:51
137

Ahmet. Demir - Sayın. Yetkililerim. Şanlı. Urfa ikamet. Eden. Cokunlula kırsal. Köyler. Coku. İnsan. Geçimini. Çiftçilikle. Sağlıyor. Vecifcilik. Enersile. Olur. İklimmiz. Çok. Sıcak geçiyor. Milletimiz. Var. Yokini. Hepsini. Toprak. Vermiştir. mahsul. İyi. Gelmese. Çiftçiler. Nereden. Borçlarını öder kimse. Devlete kendini.borçlu Bırakmak. İstemez. Devletimiz. Merhemetli. Bir. Devletir. Bu. Konuda. Kimzeyi. Makdur. Etmemesi. Gerekir devlet. Büyüklerimizden. İstirhamiz. Cifciyi.her konuda. Destek. Vermesi. Gerekiyor gübre. Mazot. Tarım. İlaçları. Ve. Artan. İşçilikler. Hasaplandiginda. Cifciler. Çok. Zarardalar. Millet. Kalkınma. Yaparsa. Devlletimizde. Kalkınma. Yapar. Herkese. Saygılar. Allah'a. Emanet. Olun

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 10 Ağustos 18:47
136

Mehmet - En önemli sorun adam olmak sorunu, sonra diğerleri gelir eğitim ekonomi

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 10 Ağustos 16:59
135

Başkan - GENÇ NUFUZU FAZLA OLAN MEMLEKETTE ÇOCUKLARA UCUZ İŞÇİ GÜÇÜYLE BAKILDIĞI İÇİN HER GEÇEN GÜN İŞSSİZ SAYISI ÇOĞALIYOR VE GENÇLERDE NARŞİSTLİK GİBİ KARAKTER ORTAYA ÇIKARIYOR Ş.URFA AİLE SOSYAL BAKANLIĞI VE KARİYER KAPISI DEVLETİN BAZI KURUMLARI OLAYA EL ATMASI LAZIM

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 10 Ağustos 15:01
132

Acaba - En önemli sorun cehalettir. Okulda ders öğretmekle ve öğrenmekle de aşılmaz. Öğretimden önce gerçek anlamda eğitim şarttır.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 09 Ağustos 12:32
129

Sidar Toprak - Mesajımı yayınlayın yoksa sizde mi yönetim yanlısısınız

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 08 Ağustos 16:33
128

Sidar Toprak - Urfa Teksasa dönmüş yönetime sırtını dayayan har kes belinde silah kovboyluk yapıyo eminiyet güçleri siyasi baskıdan dolayı üzerlerine gidemiyo ne saygı nede insan hakkı medeniyetten eser kalmamış gece motor sesleri arabalar dirıft yapan yapana hep aşiret züpeleri polisin elini kolunu bağlamış Ankara örnek şenyaşar ailesi bi göstrge Urfa zivanadan çikmiş artık artık düzelmez

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 08 Ağustos 16:28
127

Kuyumcu - Urfanın temel sorunu eğitim.. Eğitimin neleri değiştirdiğini. nasıl ileriye götürebildiğini,hayatı nasıl düzenlediğini görebiliriz. Adaletin,sağlığın,işsizliğin temeli eğitimden geçer..

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 08 Ağustos 09:41
126

Urfa - kanal çevre yolu, bıktık araba motor seslerinden

egsoz seslerinden, kanal kenarında zıkkımlanan havaya ateş açan beyinsizlerden

eğitimsizlik medeniyetsizlik sorumsuzluk tembellik

bağnazlık çok bilmişlik saygısızlık daha ne sayalım sorunlar yumağı

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 06 Ağustos 22:39
124

Reha - Yorgun mermiler. Havaya rastgele ateş edip o merminin uzaya gittiğini sanan akilsizlar. Geri dönen mermi canlar alıyor. Evlat acısı, baba acısı...

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 05 Ağustos 22:53
123

Ahmet - urfanın en büyük sorunu urfalılardır,medeniyet bu bölgede doğmuş sonrada çekip gitmiş bi daha da uğramamış,görgü yok eğitim yok

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 04 Ağustos 23:27
122

Has Urfalı - En büyük sorun bu memlekete gelmemdir sinir krizi geçiriyorum motorsikletlerin egsoz sesinden fıttırıyorum bir gün elimden kaza çıkacak diye korkuyorum İstanbul’da bile böyle motor sesi yok bu nedir yaw

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 04 Ağustos 21:37
119

Gariban - Urfa'nın en büyük sorunu hizmet olmamamsi bence ne Urfa'ya nede ilçelere hizmet yapılmıyor bunun için habere bakıyorum Birecik ve halfeti Gaziantep dahil olmak için mektup göndermiş isabetli olmuş çünkü hizmet yok Şanlıurfa nin ilçeleri kışın çamur deryası yazın toz toprak alanı ama hizmet diyorlar işte buna

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 04 Ağustos 10:40
116

Hüseyin.. - Ş.URFA nın en büyük sorunu kadınlarn eğitimsz olmasıdr.Eğitm ailede başlar diyorsak,bir bireyn yetişmesinde anne faktörü önemlyse, Kadının eğitimli olmaması ne yazıkki bu eğitim oranının hızla geriye düşmesine sebeb olmaktadır.Şanlıurfanın durumu bu konuda içler acısı.Ayrıca Yöneten ve yönetilenler olarak da çok kötü bir durum var orta da.Bir devlet çalışanı olarak ve Şanlıurfa-Suruç lu biri olarak Isparta da iline yaklaşık 4 ay önce tayyin oldum,burda yaşlısından tutunda,en gencine kadar,Ego olmadan ve insan haklarına saygılı bireyler olarak yaşamını çok güzel şekilde sürdürmekteler.Memleketim urfa da hayatım boyunca hasret kaldığım bazı insan ilişki durumlarını bu şehir de hemen hemen her gün görmekteyim.İnsanlar birbirine sonsuz saygısı var.Şehir trafiğinde çok fazla tümsek yok.Çünkü kural var ve insanlar ın birbirine saygısı var.Yönetenler çok rahat olamıyorlar,halkın önünde saygıyla eğiliyorlar,bir oy ile o saygı duydugu halk ın onu oraya getirdiğinin farkındalar.Bakın size bu nokta da bir örnek daha vermek istiyorum.İki gün önce oturduğumuz mahallenin,üstü kapalı pazar yerinde belediye başkanı ve mahalle muhtarının da katıldığı ÇOĞU mahhalle sakinlerinin de katıldığı bir söyleşi vardı ve bende eşimle birlikte katıldım.Her yerde belediye çalışanı ve ordaki halk a hizmet ediyor,çocuklar için inanılmaz oyun alanları şişme kaydıraklar,köprüler hazırlanarak etrafa dizildi ve ortada da anne babalar en önde de başkan ve muhtar tüm insanların sorunlarını tek tek dinlerken,aynı zaman da millete çeşitli ikramlar yapılıyordu.DEMEM O Kİ,Burda birileri birilerine peşkeş çekmenin,önce seçilip,sonra halka Urfa tabiriyle KURRELİK Yapmanın ne olduğunu bile BİLMİYORLAR.Niçin için orda olduğunu gerçekten biliyor. Önce onların insan haklarına saygısı var.Burada ki mülteciler bile kendilerine çekidüzen verip,hayatını yaşıyorlar.Şehrimiz ne yazıkkı bu konuda içler acısı.Yazıkkk.Hessutluk,dedikodu,kendi işini bırakıp başkalarının hayatını izlemekle geçiyordu zaman.AH URFA AHHH :(

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 04 Ağustos 09:15
113

Mehmet Akif - eğitim sorunu çok örnek verecek olursam neden yıllardır şanlıurfada özel ünversite kurulmaz yanıbaşımızda gaziantep ili diyarbakır adana illeri bu illerde benim bildiğim kadar en az üçer beşer tanae özel ünversite var çocuklarımız başka illere gidip perişan olmaktadır.Halbuki bizde özel ünversite olsa öğrenciler kendi memleketlerinde okur evlerinde rahat bir şekilde eğitimlerini görürler.özellikle büyüklerimize sesleniyorum özel ünversite kurulması çabası lazım.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 03 Ağustos 14:25
125

Gamze Argun - @Mehmet Akif 113 nolu yoruma cevabı: Mehmet sende ona mı takıldın? Cumhurbaşkanı, bakanlar vs. işte. Yani devlet büyüklerimiz anlıyor musun

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 06 Ağustos 12:18
114

Mehmet D. - @Mehmet Akif 113 nolu yoruma cevabı: Büyükler dediğiniz kimler...

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 03 Ağustos 22:16
112

Ali - sağlık,sağlık,sağlık suriyelilerden dolayı doktorlarımız bizimle ilgilenemiyorlar lütfen yetkililer buna bir çare bulsun hem bize yazık hem doktorlarımıza.800 bin gayri resmi suriyeli var memlekete.kimse yalan söylemesin böyle devam ederse 10 yıl sonra kendi beledye başkanlarını seçerlerse şaşmayın.

Yanıtla . 4Beğen . 2Beğenme 03 Ağustos 14:11
111

Antuta - Cok fazla problemi yok Urfa'nın. Bardağı dolu tarafindan goeye calisin birazda.

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 02 Ağustos 23:49
118

Serdar Bagmanci - @Memo63 110 nolu yoruma cevabı: Seniy gibi yani seni kehkeci

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 04 Ağustos 09:55
108

Vatanş - ĞÜZEL ANKET URFANIN SORUNU İNŞALLAH ÇÜZÜLUR SAĞLIK SORUNU

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 02 Ağustos 10:12
104

Halit Kaya - Tüm sorunlarımızın eğitim yetersizliğinden olduğunu düşünüyorum gerçek anlamda aldığımız bir eğitimin genel anlamda bizi menfi olan durumlardan alıkoyacağına kanaat'im tamdır herkese iyi hafta sonları diliyorum

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 30 Temmuz 19:37
102

Esra - En büyuķ sorun calısan baskan milletvekili yok sehrini seven büyuk yok hepsi cebini seviyo

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Temmuz 20:20
99

Urfalı - Sadece eğitim bir tanesi ulaşım ve ücretleri sorunlu su ve faturaları yeşil alanlar sorunsuz bişey yok malesef Şanlıurfa da

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 28 Temmuz 01:37
94

Canset - SURİYELİLER TABİKİ DE. HİÇ ŞIKLARA BİLE KOYMAMIŞSINIZ YAHUU!

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 14:53
93

Mesut - Birden fazla neden seçilmiyor , Mülteci , cahillik , torpil , Sosyal Faaliyet , Ulaşım , Turizm

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 26 Temmuz 09:53
92

Tarafsiz - ARTIK BU KURUMLARIN BAŞINA GELENLERİN Bİ DÖNEMDE BEN VURGUN YAPAYIM GİDEYİM HAYALİ BİTERSE. DENETİM VE VE HERKES İÇİN İSRAF ÖNLENİRSE EMİN OLUN HERŞEY KENDİLİĞİNE DÜZELİR.ARTIK Bİ BİTİN YETER...

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 25 Temmuz 18:34
91

Mahmut Cemal Pinarbaşi - Ne sorunu.Sorunu olsa sorunların baş müsebbibi Erdoğan ve AKP % 65 oy alır mı.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 24 Temmuz 22:40
90

Bir ,iki,üç - Bence en büyük sorun hızla çoğalan yabancılar

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 24 Temmuz 09:23
86

Cehennemdeyim - Sorun teşkil etmeyen hiçbir şey yok ki,Taşı toprağı problem.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 23 Temmuz 09:10
85

Urfalı Mühendis - Elbette eğitim. Bütün bu maddeler eğitimle ilişkili. Kızlarımızın çoğu okumak istemiyor. En fazla evlenip bilezikleri takıp sonrasında arabaya binip günlerde gezmek en büyük beklentileri. Kimse emekle bir yere gelmek istemiyor. Okuyup emek vermek isteyenler ise ya gittiği şehirde kalıyor yada geldiğinde devlet memuru olup yoluna bakıyor. Erkeklerimiz ise gelip hava atabilecekleri bir yaşam sürüyor. Ailesine sahip çıkmak isteyenlere sözüm yok. Zengin olan ailelerin gençleri ekmek elden su gölden. Urfa’da hayat parası olana gani gani akıtıyor. Özlüyorum memleketimi ama acı ve gerçek bunlar.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 23:37
84

Gore Vidal - Kaht-ı rical! Bütün sorunların tek ve esas sebebidir. Gece bekçisi olamayacak adamı belediye başkanı yaparsanız, daha çook rezil olursunuz...

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 22 Temmuz 19:02
82

Kekoooooo - Belwdiye başkanı gerçwkten yetersiz kalıyor.....

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Temmuz 23:10
81

Urfa - çarpık yapılaşma, eğitim. kitap okuma oranının az olması

nufusun aşırı olup sanayisinin türkiyedeki en büyük sanayi sıralamasına girememesi.

tarım arazilerinin bolluğu ama verimin ve çiftçiliğinin yeteri derecede verimli olamaması.

kaçak elektrik.

kaçak su

dürüst olmayan alışveriş şekli.

evren sanayideki tamirci sorunu, balıklıgöl ve göbeklitepe gibi turizm mekanlarının tanıtılamaması, gelen misafirlere konaklama ve yemek gibi barınma hizmetinin verilememesi. daha bir sürüü sorun

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 21 Temmuz 19:50
79

Ömer Polat - @mir 78 nolu yoruma cevabı: Kardesim ben Urfalı Mersinde n yazıyorum hepsi sorun en başda eğitim

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 21 Temmuz 15:15
75

Vatandaş - Elbette eğitim... Eğitim seviyesi yüksek kentlere bakarsanız diğer şıklardaki sorunlar da en aza indirgenmiştir... Tüm bunların yanında malesef şehrimizin insanının tembel olması da tüm bu sorunların çözümüne bireysel olarak katkıda bulunma açısından en büyük problem... Sahipsiz Urfa denmesinin temel sebebi de tembellikten kaynaklı... Şehrimize sahip çıkmayacak kadar tembeliz... Herkes kendi bahçesine ağaç ekse daha Yeşil bir kentimiz olur.. Çöpleri atılması gereken yerlere atsak daha temiz bir kentimiz olur.. İyi bir eğitim alıp kendimizi geliştirmek için çabalasak işsizlik oranımız düşer.. Gibi gibi.. Bireysel olarak yapabileceklerimizi yapmanın yanında tabi ki belediyecilik anlamında da vizyon sahibi yöneticilerimiz olsaydı ulaşım, özellikle planlı ve düzenli kentleşme, yeşil alan ve sosyal tesisler, turizm gibi alanlarda da eksiklerimizi yıllar içinde yavaş yavaş kapatırdık.. Fakat malesef bu kentin en büyük sorunlarının başında eğitimle eşdeğer seviyede Düzensiz Kentleşme geliyor... Aynı cadde üzerindeki binaların bile biri 3 biri 8 katlı.. Bina cephelerinin her biri bir yöne bakar, yollara göre arsaların şekli belirleneceğine arsaların şekline göre yamuk yumuk yollar yapılır.. Meydan yapılır, ağaç ekilmez.. Refüjler kaldırılır, ağaçlar kesilir.. Trafik sorununun sadece altgeçitlerle çözülebileceği zannedilir, metro veya tramvay seçeneği göz ardı edilir.. Bisiklet yolu desek hak getire.. Sosyal tesis deyince açık alansız tek bir bina veya bina altı dükkanlar sosyal tesis diye yutturulur.. Daha birçok sorun sayılabilir.. Plansız ve düzensiz geliştikçe kentimiz malesef büyükşehir değil de büyük köy havası veriyor...

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 19 Temmuz 09:37
106

Artist Mamey - @Vatandaş 75 nolu yoruma cevabı: Gamze Argun noldu hani chp kazanıyordu ???

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 02 Ağustos 00:22
103

Gamze Argun - @Vatandaş 75 nolu yoruma cevabı: Afet hanım siz kafayı yemişsiniz. Yorumu defalarca okudum ve bir ayrıştırma görmedim.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 30 Temmuz 15:00
95

Afatsum - @Vatandaş 75 nolu yoruma cevabı: Bence bu şehrin en büyük sorunu sen ve senin gibi zihniyette olanlar insanları ayrıştıracaksın sonra utanmadan gelip bir de yorum yapacaksın.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 27 Temmuz 08:58
73

Ramazan Mesçi̇ - Şanıurfa'nın Sorunları:Yapılan zamlar sonucu hayat pahalılığı,gençler arasındaki işsizlik,eğitim seviyesindeki düşüklük,terör olayları vb. sorunlardır.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Temmuz 21:06
71

Mimarak - Şanlıurfa'nın en önemli sorunu SAHİPSİZLİK.. Dünyanın en büyük köyü deyince kimse kızmasın..

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 17 Temmuz 17:38
69

Didem Uzer - falanca kadın pantolonmu etekmi başörtüsümü giyiyormuş, dertlerine bak !, sizin başka işiniz gücünüz yokmu yaa, aklınız fikriniz sadece uçkur unuzamı bacak aranıza mı çalışıyor, dindar görünümlü sapık be bunlar, SANA NE SANA NE , ne istiyorsa onu giyer, sanamı danışacak, sendenmi izin alacak, geri zekalıların derdine bak be !

Yanıtla . 3Beğen . 7Beğenme 16 Temmuz 14:09
68

Didem Uzer - falanca kadın pantolonmu etekmi başörtüsümü giyiyormuş,dertlerine bak !, sizin başka işiniz gücünüz yokmu yaa, aklınız fikriniz sadece uçkur unuzamı bacak aranıza mı çalışıyor, dindar görünümlü sapık be bunlar, SANA NE SANA NE , ne istiyorsa onu giyer, sanamı danışacak, sendenmi izin alacak, geri zekalıların derdine bak be !

Yanıtla . 1Beğen . 8Beğenme 16 Temmuz 14:07
152

Ali Eroğlu - @Didem Uzer 68 nolu yoruma cevabı: Ne havluyon sen

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 16 Eylül 06:50
115

Gamze Argun - @Didem Uzer 68 nolu yoruma cevabı: Saçma sapan yorumunu kendine sakla. Açık bilinenler sen bak 31 çek diye giymiyorlar. Öyle yakıştığı için, kendilerini öyle güzel gördükleri için giyiyorlar. Açık giyinmek suç falan da değil. Mağaranızdan çıkınız. Hangi ülkede yaşadığımızın farkına varınız. Burası laik seküler Atatürk'ün izinde Türkiye Cumhuriyeti devletidir. Kadınlarımız ilelebet açık, çağdaş, modern giyinecekler. Burası ne iran, ne de afganistan olmayacak. Şeriatla yönetilmiyoruz.

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 04 Ağustos 01:08
109

Coşkun - @Didem Uzer 68 nolu yoruma cevabı: O açık giyinen baksınlar diye giyiniyor bakmak yanlış ama suç öyle giyinende

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 02 Ağustos 12:38
66

Urfalı - En büyük sorun belediye de maaş alıp belediye yüzü görmeyen insan lar

Yanıtla . 11Beğen . 3Beğenme 14 Temmuz 23:33
64

Damat Ibrahim - Asıl sorun burda yok Allah yardimcimiz olsun amin

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 14 Temmuz 21:26
80

Ömer Polat - @Ppp 60 nolu yoruma cevabı: Hahgisini sayalım saymakla bitmez

Yanıtla . 0Beğen . 2Beğenme 21 Temmuz 15:17
76

Gamze Argun - @Ppp 60 nolu yoruma cevabı: Ben farklı birşey demiyorum zaten. Geçmişte tesettürlü kadınlara zulmedildi diye şimdi de açık kadınlara zulmedilmemeli. Herkes özgürce istediğini giyebilmeli.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 19 Temmuz 11:50
74

Böyle Mi Yani - @Ppp 60 nolu yoruma cevabı: Geçmişte bu saydığınız insanlık dışı tasvip

etmediğimiz ve saçma olaylar yaşandı diye yaşatılan her yanlışa zulme sessiz mi kalalım yani. Gerçekten beyniniz kandırıyorlar.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 19 Temmuz 00:37
65

Damat Ibrahim - @Ppp 60 nolu yoruma cevabı: Benim tesettürlü kardeşlerim üniversitede okurken aşağılanıyorlardı saçlarından süründürülüyorlardı malum partiye hdpye para gidiyor yargı verin parayı adamlar kullansın diyor ibbde çalışan birisi dağda çekilmis fotoları çıkıyorken gećmişte tek parti rejiminde istiklal mahkemelerinde insanların mezarı açılıp iddam ediliyorsa 15 temmuzda bi başkan hiç tepki vermiyorsa fetöcülere asıl bi sorun var bilene bilene görene görene ..

Yanıtla . 0Beğen . 4Beğenme 14 Temmuz 21:35
61

Gamze Argun - @Ppp 60 nolu yoruma cevabı: Ya sabır ya sabır... Ahlak kent de olmaz. Ahlak insanın içinde olur. Siz Şanlıurfa kentinde ahlak eksikliği vardır damgası yapıştıramazsınız. Neyden rahatsız oldunuz pantolon giyen kadınlardan mı, eşofman giyen kadınlardan mı? Veya parkta öpüşen sevgili çiftlerden mi? Hangisi sizi rahatsız etti. Burası laik bir ülke. Ahlaksa bak sana bir örnek veriyorum. Sınır namustur kardeşim. Kendi evinin kapısı var değil mi deliğe bakmadan veya kim o demeden açmıyorsun veya kapıyı açtın diyelim seninle ilgisi olmayan birisi geldi sen o kişiyi içeriye almazsın. Ama milyonlarca suriyeli geçici sığınmacıyı ve kaçak afgan pakileri ülkeye alıyorsun. İşte bu olmamalı. Namussa namus ülkenin sınırından başlar, apartman dairesinin kapısından değil. Neden pantolon giyen kadın örneği verdim ya bırakın kim nasıl giyiniyorsa giyinsin burası laik özgür bir ülke. Nasıl ki türbanlı kadınlara saygı duyuluyorsa açık kadınlara da daha doğrusu çağdaş giyinen kadınlara da saygı duyulmalı. En sevmediğim şey ahlak bekçiliği. Kişi kendinden meshuldür. Bırakının başkasının ne yaptığını da sınırları kontrol edin ve tüm sığınmacı, kaçakları ülkelerine gönderelim.

Yanıtla . 6Beğen . 8Beğenme 14 Temmuz 11:27
58

El Pasoo - yeşillendirme istiyoruz ağaçç lütfen. eskiden refüjlere ağaç ekilirdi. bakıyorum eskisi gibi her yerde yok, varsa yoksa reklam tabelesi bilbord.

reklam için ağaçları kesmeyin günahtır, refüjlere ağaç

lütfen yeşillendirin şu şehri. kıyamet gibi su var ama ağacı yok bu şehrin

revamıdır bu. suruçtan urfaya girişte sanki kalahari çölüne giriş yapıyorsun. görmüyormusunuz manzarayı.

Yanıtla . 6Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 14:45
55

Suriyeliler - Abe bizi gönderin Urfa azda olsa düzelir erkekleriz eve döner

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 12 Temmuz 23:59
54

Nurullah Alphan İnan - Çok güzel bir çalışma olmuş,emeği geçen herkesten Allah ve Resulü,gani,gani razı olsun.İnşa Ellah.

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 12 Temmuz 17:17
53

Tano - yahu hangi birini sayalım kardeşim.

adam kalkıp türkiyenin öbür ucundan urfaya gezmeye geliyor.

arabasıyla haliyle balıklıgöle geliyor. park yeri yok. oturacak yer yok. doğrudüzgün yemek yeneecek bir yer yok. bu nasıl bi çarşı nasıl bi keşkemeş kapatın trafiğe o halde şu balıklıgölü haşimiyeyi. bu haşimiye bu balıklıgölü bitirmiş bi ucube gibi kırk yıldır bi düzene giremedi gitti. şurkav alt geçidi urfanın en saçma en çarpık yapılaşması. balıklıgölü kaleyi bitirmiş. altında bi otopark koymuşlar. oranın gider kokusu. haşimiyedeki gider kokusuyla birleşip bu güzelim balıklıgölüün üzerinde leş gibi dayanımayacak bir koku. hiç görmüyormusunuz bunları. belsan dolmuşları o daracık yere girip trafiği felç ediyor.

hangi birini sayalım

Yanıtla . 14Beğen . 2Beğenme 12 Temmuz 15:12
52

Gamze Argun - Eğitim... Ya kardeşim süpürge diye birşey icat edilmiş. Şu camlardan balkonlardan halı, kilim hele hele de insanların tepesine tepesine silkelemeyi bırakın. Medeniyet gerekiyor. Hiçbir batı ülkesinde böyle pencereden balkondan halı, kilim silkeleme yoktur diye düşünüyorum. Eğitim ve medeniyet şarttır. Niçin? İleriye gitmemiz için.

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 12 Temmuz 15:03
51

Gamze Argun - Ben oyumu eğitimden yana kullandım. Eğitimli olmuş olsaydık 10+ milyon sığınmacı ve kaçağı içimizde barındırmazdık ve bu insanları kendi ülkelerine göndecereklere oy verirdik. Eğiitimli olsaydık çevremize bol bol ağaç dikerdik. Eğitimli olsaydık çöplerimize sokağa değil de çöp kutusuna ve konteynıra atardık. Eğitimli olsaydık içtiğimiz sigaranın izmaritini etrafımızda bir çöp kutusu varsa ona atardık eğer ki etrafta çöp kutusu yoksa izmariti söndür cebine koy ölmezsin kardeşim 200 metre ileride ki çöp kutusuna atarsın ama yeter ki sokağı, çevreyi kirletme. Eğitimli olsaydık küresel ısınmayı engellemek için en azından bireysel olarak önlem alırdık. Eğitimli olsaydık çok çocuk doğurmayı bırakırdık ve 60 kişilik sınıflar yerine 15 kişilik sınıflarımız olurdu. Eğitimli olsaydık çok çocuk doğurmayı bıraktığımız için trafik sorunumuz da azalırdı. Eğiitim herşeydir. Ben ülkeyi yönetseydim yani bu konu da bir yetkim olsaydı bütçeden en büyük payı Milli Eğitim Bakanlığı'na verirdim. Eğitim herşeydir. Randevu yok randevu yok derler ama sığınmacılar neden hastaneye gidiyor demezler yani sorgulamazlar. Neden Esad'la barışmıyoruz diye sorgulamazlar. Uzun lafın kısası Şanlıurfa'mızın her açıdan gelişmesini istiyorum ve bu şarttır. Ben Şanlıurfa'nın bir Avrupa Birliği kenti gibi olmasını istiyorum, aynı şekilde Türkiye Cumhuriyeti devletimizin de Avrupa Birliği ülkeleri gibi her açıdan gelişmesini istiyorum ve bunu şart olarak görüyorum. Neden şart olarak görüyorum? Çünkü ileriye gidersek ancak o zaman huzur ve refaha ereriz. Afganistan olursan sürünürsün. Ama bir Hollanda olursan dünya da tabiri caizse cenneti yaşarsın. Benim yazılarım istek ve önerilerim bitmez ve burda yazsam destan olur. Tek istediğim her açıdan ülke olarak, şehirlerimiz olarak ve millet olarak geriye değil de ileriye gitmemiz!

Yanıtla . 17Beğen . 2Beğenme 12 Temmuz 13:51
77

Gamze Argun - @Gamze Argun 51 nolu yoruma cevabı: Can derdi olanlar yorganın içinden çıkmıyor bu nasıl bir can derdi be? Savaş bitti ülkelerinde artık gitme vakti. Diktatör diye birşey yok Esad suçsuz. Bize gelenler kendi ülkesine ihanet eden insanlar. Esad'a başkaldırdılar fakat Esad galip geldi. Esad gitmiş gitmemiş Esad devrilmiş devrilmemiş bizim sorunumuz değil. Suriye halkı seçimini yaptı ve tekrar Esadı seçti. Suriye halkı Esadı çok seviyor. Muhacir de değilim ensar da değilim. Sınırlar vardır. Nokta. Demografi vardır. Nokta. Ülkende savaş varsa ve başka ülkeye geçici olarak sığınmışsan ya senin geleceğin karanlık sen önünü göremiyorsun sen ülkene ihanet etmişsin bir nevi vatansız kalmışsın neye dayanarak 6 çocuk yapıyorsun? Öyle yağma yok onların ülkesinde savaş çıktı diye türkiye de neden çıksın? Bu kadar fazla nüfusla neler olacağını öngöremiyor musunuz?

Yanıtla . 5Beğen . 2Beğenme 19 Temmuz 11:58
70

Ayşe Caner - @Gamze Argun 51 nolu yoruma cevabı: can derdiyle sana sığınanları,diye romantik ve duygusal :) bi cümle kullanan

atmanoğlu kardeş,herifler senelerdir her bayramda suriyeye gidip güle oynaya

tatil yapıp geri geliyor,savaş olan can derdi olan bölgeye tatile gidilirmi :) bırakın

bu ayakları

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 17 Temmuz 08:04
63

Atmanoğlu - @Gamze Argun 51 nolu yoruma cevabı: Can derdiyle sana sığınanları nasıl geri göndereceksin. Diktatör resimlere hiç bir zaman göven olmaz. Bu tablodan neden olan sayın davutoğludur, oda eğitimliydi. 6 ayda savaşın biteceğini söylüyordu. Yanlış yapanların ayıklamması şartıyla, onlar muhacir, biz ensariz. Allah kimseyi savaş ortamıyla sınamasın. Kim evini, idini, tarlasını, işyerini bırakmak isyer. Dilerim ki bu açıdanda bakarsınız.!

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 14 Temmuz 15:23
62

Gamze Argun - @Gamze Argun 51 nolu yoruma cevabı: Şanlıurfa'nın aydın insanlarını görmek güzel. Yorumuma katıldığınız için mutluyum. İnsanı yaşatan umuttur.

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 14 Temmuz 11:29
59

E.maçin - @Gamze Argun 51 nolu yoruma cevabı: Kalbimden geçen hepsini yazmışsınnız parmağına sağlık.

Yanıtla . 7Beğen . 2Beğenme 13 Temmuz 18:12
50

E.maçin - Urfada bir hayvatna bahcesi yok urfalılar Antep gitiyor .urfada daha halen hasta il dışına gitiyor urfanın çok eksiği var ulaşım urfa içinde durumlardan çok insan bekliyor bazın geliyor dolu dolu halk ötübüsü. Yeşil alan çok az.yüzme havuzlar çok az olanda paralı yada urfa kart geçiyor.bu nedenle çoçukların boğulma vakalar çok oldu.sırda bir kanal gidiyorlar serinlemek için onlardandır boğuluyorlar.yüzme havuz olacak başından öğretici olacak belediye çok iş düşüyor yapsalar.tabiki elinden gelin yapan var ama biraz daha gayret gözderebilirler. Urfa ak partinin elindeyse hiç eksik olmamalı.

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 12 Temmuz 12:18
72

Antuta - @E.maçin 50 nolu yoruma cevabı: Var var, urfada hayvanat bahçesi var.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 18 Temmuz 00:35
47

Urfalı - Ağam dur yazayım bir torpille işe girmek iki herkes birbirini kandırması üç işsizlik dört vekiller seçimle gelir sonra kaybolur beş belediye ile alakası olmayan başkan olur altı çalışana hakkını vermeyen yönetici yedi her yer dershane birgün bir ana baba evladını şu park köşelerinde ne yaptığını bilmemeleri sekiz her binanın önünde Ekmek çöpe atılmış dokuz fırında balcan isot kuyruğu on hastanede tanıdığı olan kendine her şekilde sıra alıyor onbir kamuda çalışan arkadaşlar hizmet yerine yaptığı eziyet lo daha sayardım da ne sayım sen söyle Urfa onlarca peygamber geldi düzelmedi düzelmezde Allah islah etsin hepimizi

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 12 Temmuz 00:29
46

Biri - Yeni yerleşim yerlerinde bile caddeler dar, aynı şekilde binalar yan yana yapılması, park vebahçeler yetersiz

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 11 Temmuz 20:00
45

Poçinki - urfanın işi zor koca bir nesil gitti yaşlandı günyüzü görmedi

gelişemedi, diğer gelen z kuşağı nesil tırronun teki

anca rapp dinleyip tiktokta fink atsınlar onlardanda bişi çıkmaz

kısacası urfa kadersiz bir şehir, ve malesef hakettiği yere gelemedi

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 16:17
44

Abdo63 - cehalet büyük bir kesmi cahil bir topluluktan oluşuyor cahiliz cahiliz cehalliiizzz

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 15:44
43

Urfa - bu memleket şu an bu nufusla bu gençlikle

ülkeni en büyük ikinci sanayisi ve tarım şehri olması gerekirdi.

tarım diyorum. barajı tigemi fıratı toprağı fıstığı mısırı pamuğu

bu şehir neden hep geride. neden heryıl en cok çocuk yapan urfa ama en çok geride kalan yine urfa. kısacası şıkların hepsii malesef hepsi

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 15:18
42

Mk - 1:Mülteci ( Kültür ve Toplum ) yapısının bozulmasından dolayı.

2:Belediyecilik hizmetlerin eksik olması

3:Eğitim

4:Sağlık

5:Liyakat yerine Biat kültürünün olması

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 13:21
41

Urfalı - En başta olmasa olmazımız eğitim. İkincisi sağlık. Gerçekten ciddi olan hastalıkların çaresini komşu il olan Gaziantep veya Diyarbakır'da arıyoruz. Bu memleketimiz için büyük bir ayıp. Üçüncüsü ulaşım ve diğerleri...

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 12:03
40

Urfa Için Hüzünlü - bana göre en önemli sorun urfada kamu ve özel kurumlarının yöneticilerinin idarecilerinin liyakatsiz insanlarlın güdümünde olması. Çünkü kişilerde ne MİSYON var nede VİZYON . yani beyin takımımız ancak maçlarda kişisel hesaplar için kavga edip resim çektirme dertlerinde. anlayacağımız kimse urfanın kalıcı sorunlarına neşter vurmuyorlar. bir urfaspor la şov yapıyorlar....

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 11:34
38

Afatsum - Eksik bir şık var bence tembellik şıkkını eklersek bence en fazla oranı bu eklenen şık alacaktır

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 11 Temmuz 09:48
37

Ayşe Candan - eğitim eğitim ! avrupada yaşayan bir çok urfalı memleketine geldiğinde bu sorunu

daha net görüyor. saçma sapan sebeplerle birbirine hayvan gibi saldıran yaralayan

öldüren insanlar var, kabile ilkelliği kabile vahşiliği, tek çaresi eğitim !

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 01:54
36

Ayşe Candan - eğitim eğitim ! avrupada yaşayan bir çok urfalı memleketine geldiğinde bu sorunu

daha net görüyor. saçma sapan sebeplerle birbirine hayvan gibi saldıran yaralayan

öldüren insanlar var, kabile ilkelliği kabile vahşiliği, tek çaresi eğitim !

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 11 Temmuz 01:51
34

Jack Peralta - Hatır ile hayatın temel değerleri yaşanılamaz. Toplumun fertleri geleneksel öğreti ile çocuklarını büyütmeye çalışıyor ve bunların ortak noktası zamanı uyuyarak geçirmek tüketici odaklı olmak ve zorbalıkla aileler arası ilişkileri ve işleri yönetmek. Çözüm halkın eğitimin ne kadar önemli olduğunu anlayabilmesi. Bilgisiz olunca işsiz olunur haftaların uygun düzeyde olmaz hayata bakışın sabırsız bir birey gibi gösterilir sinir kavga kaos birer parametreleri. Gençlerin inancı tek umutlu olunan taraf diğer taraftan olgun olan halk menfi isteklerinden taviz vermez.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 22:41
33

Derya Olmuş - Urfa'nın sorunlarının bu anketle alakası yok. Eğitim sıfır çünkü insanları eğitime değer vermiyor, oğlunu kızını dersten geçirmek için her şeyi yapıyorlar. Kaba Saba medeniyet uğramamış bir şehir. Ev kiralarsın emlakçılar tefeci olmuş her sene senden komisyon alır. Parka gidersin yediklerini içtiklerini orda bırakır giderler, trafiğe çıkarsın akşam evine sağ salim ulaşırsan şükredersin çünkü kurallara uymak bu şehre uğramamış henüz. Zaten ikili ilişkiler had safhada adamın varsa bu şehirde işin görülür yoksa sittin sene beklersin. torpil konusunu da size bıraktım artık. Kısacası aklınız varsa bu şehirden gidin.

Yanıtla . 20Beğen . 4Beğenme 09 Temmuz 17:48
32

Duru - Okuma yazması olmayan urfada belediyesi encumeni oldu en az lise mezunu şarti gelmelidir

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 17:05
30

Şirin Urfan - Kendim bir Urfalı olarak kaba olmamız ve özellikle trafikte kabalasmamiz.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 15:41
29

Bahri Al - Balıklı göl ile eski vilayet yol sorunu hep tek sıra buna hiç bir Allah in kulu çözüm getiremiyormu çözümü ben söylüyorum gelin beni bulun anlatayım size

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 14:55
27

Salih - Urfada sorun belediyenın başarsızlığı ve güneyduğunun en geri kalmış şehri

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 09 Temmuz 11:31
105

Gamze Argun - @Salih 27 nolu yoruma cevabı: Salih bey bence yorumunuzda terden göğe kadar haklısınız

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 01 Ağustos 01:02
26

Ahmet - Hijyen ! Keşke bu maddeyi de ekleseydiniz . Özellikle haşimiye.

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 10:56
24

Abdullah - Bunların hepsi de baş göstermiş daha neyin sorununu soruyorsunuz

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 09 Temmuz 00:07
23

Hayatsiz - şanliurfa sahipsiz bi memleket o kadar akp milet vekili var sözde peygamberler şehri şu an fuhuşta zinadan türkiyenin baş kenti olmuşuz

Yanıtla . 13Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 22:01
22

Urfa - Para çok insan çok nüfus çok ama ilerleme sıfır

Sorun bu

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 21:19
20

Erdem Değer - Dalga mı geçiyorsunun? Özelde Urfanın genelde ise tüm Türkiyenin en büyük sorunu suriyeli istilacı ve işgalcilerdir. Hangi kafayla anket hazırlıyorsunuz siz?!

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 18:15
18

Di̇kkattt.... - ŞANLIURFANIN EN BÜYÜK SORUNU BÖYLE BİR ŞEHRİN VAROLMASIDIR .

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 08 Temmuz 15:53
17

Urfalı - Ne kadar yatırım yapılırsa yapılsın insanımız kullanmayı bilmiyor park yapmiş belediye baktım çocuk salıncağı almiş götürüyor her şeyin başi eğitim

Yanıtla . 10Beğen . 3Beğenme 08 Temmuz 14:14
16

Demokrat - Mülteci ve dayanılmaz pahalılık sorunu adlı iki alt başlığı da ankete eklersenizdaha sağlıklı olur.

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 13:39
15

Vatandaş - Hepsi de büyük sorun. Yapılan yorumlara da katılıyorum. Hepsinin başında tetikleyici olan da cehalet. Ayrıca liyakatsiz iş bilmez yöneticiler de şehri yaşanmaz hale getiriyor.

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 12:55
14

Urfalı - Ankette yer alan tüm maddeler büyük sorun hangisini yazsak diğeri eksik kalır

Urfa’da her şey eksik yaz ortasında elektrik kesintisi çok normal karşılanıyor akıl alır gibi değil

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 12:09
12

Ferhat Güner - Elektrik dağıtım şirketinin yaptıklarını görmeyenler görüp çözüm getirmeyenler ilahi adalet önünde hesap gününü hep bilsinler zulmün artsın ki zeval bulasın deyişi tam burada yerini bulmaktadır

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 11:00
09

Urfalı - Bu seçeneklere Suriyeli göçmenler neden konulmaz anlayamıyorum

Yanıtla . 12Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 10:23
08

63 - En büyük sorunu hastane sırasında bile torpil yapıp hak yemek herşeyde hak yemek

Yanıtla . 13Beğen . 2Beğenme 08 Temmuz 09:24
07

Albayım - Tek sorun var oda cahillik TÜİK diyor Türkiye'nin en cahil ili

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 08:36
06

Kadir Akpınar - Trafik de sabırsız olup

Makas atan cahil şiddete meyilli .. piskopat tiplerin aciken Hapishaneye girmesi lazım. Toplum için

Büyük

bir Sorun..Bu tiplerin kökü

Kurutulmalı..

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 08 Temmuz 00:23
03

Yeter - Son ses müzik ile sokaklarda özellikle Karşıyaka kanal boyunda gezen cahiller. Egzoz patlatma patlata gecenin 2 sinde motora gaz veren beddua alan ve yere çöp atıp yoluna devam eden cehalet Urfa nın en büyük sorunu.

Yanıtla . 24Beğen . 1Beğenme 07 Temmuz 20:09
02

Birisi - Cahil Bencil ve Sabırsız olmasalar iyi insanlar aslında.

Yanıtla . 11Beğen . 1Beğenme 07 Temmuz 20:07
01

Harbi - Eğitim şart...Cehalet herşeyin düşmanıdır..Maalesef urfamizda o da fazlasıyla var...

Yanıtla . 16Beğen . 1Beğenme 07 Temmuz 20:02


Altın fiyatları fırladı İşte 29 Kasım 2023 Çeyrek altın, gram altın fiyatları mask
Altın fiyatları fırladı İşte 29 Kasım 2023 Çeyrek altın, gram altın fiyatları

Urfa’da kebap ve ciğer fiyatlarına zam geldi: İşte yeni fiyatlar mask
Urfa’da kebap ve ciğer fiyatlarına zam geldi: İşte yeni fiyatlar
Altın uçtu uçuyor! İşte 30 Kasım 2023 Cumhuriyet altın, Çeyrek altın fiyatları mask
Altın uçtu uçuyor! İşte 30 Kasım 2023 Cumhuriyet altın, Çeyrek altın fiyatları
Şanlıurfa dahil 11 ilde 12 bin 800 lira ile 18 bin lira arası destek verilecek mask
Şanlıurfa dahil 11 ilde 12 bin 800 lira ile 18 bin lira arası destek verilecek
Şanlıurfa’da pamuğun fiyatı belli oldu! mask
Şanlıurfa’da pamuğun fiyatı belli oldu!
Şanlıurfa’nın o ilçesi ile ilgili karar Resmi Gazete'de mask
Şanlıurfa’nın o ilçesi ile ilgili karar Resmi Gazete'de