Sarıyer Kulübünde sezon ortasında göreve gelen Servet Çetin ile yollar resmen ayrıldı. Kulüp tarafından yapılan açıklamada, deneyimli teknik adamın hem saha içinde hem de saha dışında gösterdiği liderliğe dikkat çekildi.

“ZOR GÜNLERDE SORUMLULUK ALDI”

Kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Servet Çetin’in oldukça zorlu bir süreçte göreve geldiği vurgulanarak şu ifadelere yer verildi:

“Göreve geldiği günden itibaren sadece saha içinde değil, saha dışında da kulübümüze sahip çıkan, inanan ve bu inancı oyuncularımıza yansıtan bir duruş sergiledi. En zor anlarda bile geri adım atmadan mücadeleyi sürdürmesi bu hikâyenin en önemli parçalarından biri oldu.”

Servet Çetin-1

SERVET ÇETİN’DEN DUYGUSAL VEDA

45 yaşındaki teknik direktör Servet Çetin ise sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Sarıyer’e duygusal sözlerle veda etti. Çetin mesajında, göreve geldiklerinde takımın 10. haftada 4 puanla 18. sırada bulunduğunu hatırlatarak, kamuoyunun küme düşme beklentisine rağmen büyük bir mücadele ortaya koyduklarını ifade etti.

Sezon sonunda ligi 12. sırada tamamladıklarını belirten Çetin, bu sürecin inanç, disiplin ve birlikteliğin önemini gösterdiğini vurguladı. Sarıyer camiasının kendisi için her zaman özel bir yeri olacağını dile getiren deneyimli teknik adam, oyuncularına, ekibine ve taraftarlara teşekkür etti.

SERVET ÇETİN’İN SARIYER PERFORMANSI

Ekim 2025’te göreve başlayan Servet Çetin, Sarıyer Spor Kulübü ile ligde 29 karşılaşmaya çıktı. Bu süreçte 14 galibiyet, 6 beraberlik ve 9 mağlubiyet alan Çetin, takımı küme düşme hattından uzaklaştırarak orta sıralara taşımayı başardı.

Muhabir: Musa Orak