Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda 2026-2027 sezonunda süper ligde mücadele edecek 18 takımı yakından ilgilendiren harcama limitleri belirlendi.

Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında açıklanan limitlerde en yüksek bütçe hakkı Galatasaray'ın oldu.

ZİRVEDE GALATASARAY YER ALDI

TFF'nin açıkladığı listeye göre Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile ligin en yüksek harcama limitine sahip kulübü olarak dikkat çekti. Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip etti. Beşiktaş'a 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL limit verilirken, Trabzonspor'un harcama limiti ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL olarak belirlendi.

YENİ EKİPLERİN LİMİTİ 893 MİLYON 261 BİN 956 TL

Süper Lig'in yeni ekiplerinden Amedspor, Erzurumspor ve Çorum Futbol Kulüplerin her biri için 893 milyon 261 bin 956 TL limit belirlendi.

Amedspor’un Süper Lig Sevinci Şanlıurfa’yı Sokağa Döktü (2)

EN YÜKSEK HARCAMA LİMİTİNE SAHİP İLK 5 KULÜP

Galatasaray – 9.006.596.835 TL

Fenerbahçe – 6.330.032.702 TL

Beşiktaş – 4.123.397.974 TL

Trabzonspor – 2.530.783.285 TL

Çaykur Rizespor – 1.817.301.750 TL

ÖZEL YÖNTEMLE HESAPLANDI

TFF, Süper Lig'i 7 ile 15'inci sıralar arasında tamamlayan kulüplerin harcama limitlerini özel bir yöntemle hesaplandığını açıkladı.

SON TARİHİ TFF DUYURDU

Öte yandan Türkiye Futbol Federasyon, harcama limitlerini artırmak isteyen kulüplerin 15 Aralık 2026 tarihine kadar veya transfer ve tescil dönemlerinin son gününde saat 18.00'e kadar başvuruda bulunabileceklerini belirtti.

TRANSFERLERDE BÜYÜK ROL OYNAYACAK

Açıklanan harcama limitleri, kulüplerin 2026-2027 sezonunda yapacakları transfer ve futbolcu maliyetlerinde belirleyici rol oynayacak.

Tff 2.Lig’de Yabancı Futbolcu Oynayabilecek Mi Tff Şanlıurfaspor Dahil 37 Takımı Yakında Ilgilendiren Talep Ile Ilgili Kararını Verdi (1)

Muhabir: Ahmet Durmuş