21 Temmuz 2016 Perşembe 10:49
O zanlı ellerinde kelepçe ifade veriyor

15 Temmuz darbe girişimi sırasında hain bir plan yaparak Şanlıurfa Milletvekili Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik’e suikast yapma hedefinde olduğu ortaya çıkan Tarım Bakanı Müşaviri Murat Yıldız kelepçeyi yedi.

Darbe günü sonrasında ortaya çıkan Whatsapp konuşmalarında karşı taraftaki adama “Bana bakanım de” diyen FETÖ üyesi bugün ifade vermek üzere elinde plastik kelepçe ile karakola getirildi.

Yıldız Polis karakolunda Türk Bayrağı altın da ifade verdi. 

Murat Yıldız Serbest Bırakıldı Haberi İçin Tıklayın...




Son Güncelleme: 21.07.2016 10:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hadi ordan 2016-07-22 00:08:49

müşavir murat yıldız bu gün sorgusu tamamlanarak suçsuzluğu kanıtlanmış ve hakkındaki iddaaların komplo olduğu ortaya çıkmış ve serbest bırakılmıştır. masum insanlar hakkında böyle iftiralar atanlar ve bu haberleri yayanlar hakkında kanunu işlem başlatımıştır tüm halkımıza duyrulur

Avatar
Ben 2016-07-21 22:09:44

en cok fetöyle serefiyle mucadele eden bi insani boyle suclamakla ne geciyor elinize ??? Yaziksiniz vesselam, Allaha havale ediyorum sizi

Avatar
hadi ordan 2016-07-22 00:10:56

lütfen murat yıldız hakkındaki haber hakkında düzeltme yapıp gerekli tekzibi yayımlayınız

Avatar
YALAN VE IFTIRALARLA DOLU HABERI DUZELTINIZ 2016-07-22 01:29:57

Suçsuz Masum bir insana iftira atmanin bedelini ve hakkini bu dünyada zaten ödeyemezsiniz !!
Savcilik Tarafindanda belli oldugu gibi Ortada cok igrenc haysiyetsizce bir KOMPLO
var...
Bu Komplo ve iftirada payi olan / yayan insAllah 2 cihanda muvaffak olmayacaktir..
Allahu Rabbul Alemiyn bunun cezasini hem dunyada hem ahirette 1) Iftiracilardan 2)
Onlarin ailelerinden vs Alacaktir...
Cünku ortada yanmis bir can var, bir mazlum var....
YA ADIL - U YA ALLAH DUYMUYORMU SANIYORSUNUZ EY FITNECILER ????
BIRAN ONCE BU YALAN VE IFTIRA HABERI DUZELTINIZ VE OZUR DILEYINIZ (!!!!)

Avatar
hadi ordan 2016-07-23 16:09:41

Aşağıdaki linkten doğru habere ulaşabilirsiniz

http://www.sondakika.com/haber/haber-bakanlik-musaviri-yildiz-serbest-birakildi-8636805/

Editör'ün Notu:
İlginize Çok Teşekkür Ederiz
http://www.urfanatik.com/asayis/bakanlik-musaviri-yildiz-serbest-birakildi-h53489.html

Avatar
Hadi ordan 2016-07-22 01:12:30

Murat yıldız hakkındaki iddiaların komplo olduğu tespit edilerek savcılıkta sorunun ardından serbest birakilmistir tüm halkımıza duyrulur EDİTÖRÜN NOTU: ( Bu yönde bir bilgiye ulaşamadık. İddianız ile ilgili elinizde belge var ise urfanatikgazetesi@gmail.com'a mail atarsanız seviniriz. İlginize teşekkür ederiz)

Avatar
KÖTÜ SÖZ SAHIBININDIR... 2016-07-22 19:38:29

Masum, Vatanina Milletine bağlı bir Insana yapilan hakaretler iade-i adrestir, kendilerine misliyle iade edilir...
O hakarete vesile olanda, duyuranda Namussuz, Şerefsiz, Haysiyetsizdir

Avatar