Başbakan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Erdoğan'la Nasıl Tanıştıklarını Anlattı

TRT'de yayınlanan 'Gönül Dağı' programına konuk olan Başbakan Yıldırım 78 model bir otobüsün direksiyonuna geçti. Yıldırım söyleşi

BaşbakanBinaliYıldırım, TRT'de yayınlanan "Gönül Dağı" programının özel bölümüne konuk oldu. 1978 model bir otobüsün şoför koltuğuna geçerek otobüsü kullanan Yıldırım, kullandığı otobüsün kendisi için büyük bir anlamı olduğunu belirtti.

1978 yılında otobüsçülüğe başladığını anlatan Yıldırım, söyleşide Cumhurbaşkanı Erdoğan'la nasıl tanıştıklarını da anlattı.

"78'DE BİR OTOBÜS ALDIK, 84'E KADAR BU İŞİ YAPTIK"

Başbakan Binali Yıldırım, "Gönül Dağı" programının özel bölümünde TRT 1 ve TRT Haber televizyonuna konuk oldu. Hollandalı Haber Muhabiri Wilco van Herpen ile seyahat eden Yıldırım, 1978 model bir otobüsün şoför koltuğuna geçerek otobüsü kullandı.

Kullandığı otobüsün kendisi için çok büyük bir anlamı olduğunu belirten Yıldırım, "Şu anda sürdüğümüz otobüsün benim için çok büyük bir anlamı var, büyük bir sürpriz oldu bana. 1978'de ben otobüsçülüğe başladım, o zaman aldığımız otobüs bu. Yani aynı model otobüs, o zamanlar çok meşhurdu, böyle otobüsü olana bayağı bir farklı gözle bakılırdı. Babamla beraber başladık biz bu işe 78'de, bir otobüs aldık, 84'e kadar bu işi yaptık, 84'te bıraktık. O vesileyle Türkiye'nin her tarafına yolcu taşımacılığı yaptık" dedi.

"ALLAH NE YAZDIYSA O OLUR"

Bakan ya da Başbakan olmanın o zamanlarda aklında olmadığına işaret eden Yıldırım, "Allah ne yazdıysa o oluyor, nasibinizde varsa günün birinde o oluyor. İstemekle değil de, her şey istemekle olmuyor. Tabii ki çalışacaksınız, çabalayacaksın, ama sonunda takdir Mevla'nın" şeklinde konuştu. Osmangazi Köprüsü Yalova (Hersek) gişelerinde yaklaşık bir ay önce başlayan çekimler sırasıyla, Osmangazi Köprüsü, Kocaeli-İstanbul TEM Otoyolu, Kuzey Marmara Otoyolu ve Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde gerçekleştirildi.

"70'Lİ YILLARIN SONUNDA TANIŞTIK"

Yıldırım söyleşi sırasında Erdoğan'la nasıl tanıştıklarını şu sözlerle anlattı:

Cumhurbaşkanımızla Kasımpaşa'da tanıştık. Kendisi Kasımpaşalıdır, ben de orta, lise eğitimimi Kasımpaşa'da yaptım. İlk tanışmamız 70'li yılların sonunda tanıştık, Milli Selamet Partisinde siyaset yapıyordu Gençlik Kollarında ve aynı zamanda da Camialtı Tersanesinde futbol oynuyordu, o vesileyle tanıştık. Daha sonra İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı olunca, ben de orada İDO'nun Genel Müdürü oldum, 94-99 yılları arasında birlikte çalıştık ve orada İDO'yu Marmara'da, boğazlarda çok büyük bir başarılı şirket haline getirdik. Ben görevi 99'da bıraktığımda İDO hızlı deniz taşımacılığında dünyanın en büyük şirketiydi.

"AK PARTİ'Yİ KURARKEN BENİ DE DAVET ETTİ"

Cumhurbaşkanımız malum görev süresini tamamlamadan cezaevine gitti. Ben de İDO'dan ayrıldım, daha sonra serbest çalışma devam ettim. Sonra Cumhurbaşkanımız 2001 yılında AK Partiyi kurarken beni de davet etti, partinin kurucuları arasında yer aldım.

"CUMHURBAŞKANIMIZ HÜKÜMETİ KURMA GÖREVİNİ VERDİ"

12 yıldan fazla Ulaştırma Bakanı olarak görev yaptım, bütün bu köprüler, yollar, havalimanları, internet, geniş bant, demir yolları, hızlı tren o dönemde yapıldı. Türkiye'de doğudan batıya, kuzeyden güneye çok büyük bir altyapı kalkınma hamlesini gerçekleştirdik.

Daha sonra malum 2016 Mayıs'ında AK Parti'de bir görev değişimi oldu, AK Parti Genel Başkanı oldum kongreden sonra, Sayın Cumhurbaşkanımız hükümeti kurma görevini verdi. O günden beri de işte 65. Hükümette görevimizi sürdürüyoruz, Cumhurbaşkanımızla beraber onun liderliğinde ülkemiz için, milletimiz için çalışmaya gayret ediyoruz.

HABERLERCOM

11 Oca 2018 - 07:49 - Siyaset

urfanatik.com son bir ayda 2.184.811 kez ziyaret edildi.

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Urfanatik Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Urfanatik Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Urfanatik Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Urfanatik Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.