GGF’NİN SİİRT SERÜVENİ

Güneydoğu Anadolu Gazeteciler Federasyonu (GGF) olarak, Mardin Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Mehmet Çelikin başkanlığında Güneydoğu aylık yönetim kurulu toplantımızı Siirtte gerçekleştirdik.

Siirt Gazeteciler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Atilla Durakın ev sahipliğinde gerçekleştirdiğimiz toplantı verimliliği kadar Siirt’in manevi değerleri bu toplantıyı daha da zenginleştirdi.

SİİRT VALİSİ ATİK’E ZİYARET

Biz gazeteciler Siirt’te toplantı yapmakla kalmadık Siirt Valisi Ali Fuat Atiki makamında ziyaret ettik. Vali deninde biraz iş ciddiyete biniyor ama bizim ki pekte öyle olmadı. Siirt Valisi daha önce bir gazetede spor yazarlığı yapmış bizde diyoruz bir vali nasılda gazetecilerin dilinden böyle anlar, meğer karşımızda eski bir köşe yazarı varmış.

Tabi… Vali gazeteciliği biliyor eee… haliyle gazetecilerin derdinden sorunundan da iyi anlıyor. Siirt ili Şanlıurfa’nın bir türlü başaramadığı bir şeyi başarmış hizmet alımlarının doğrudan temin yerine, ihale ilanlarıyla yapıyorlarmış. Eee.. artık bizim Vali’ye mesaj olurda bizim kanayan yaramıza da merhem olur. Vali beyle sohbete doyum olmadı buziyaret yarım saqati aştı gitti işte o ziyaretten bir fotoğraf karesi farkında mısınız somurtan hiç kimse yok biz gerçekten iyi poz veriyoruz…

SİİRT BELEDİYE BAŞKANI TAŞKIN’A ZİYARET

Resmi ziyaretler öyle kolay kolay bitmiyor genelde sıkıcı olan bu ziyaretler Anadolu Gazeteciler Federasyonu üyelerimiz ve başkanımız Mehmet Çelikle pek eğlenceli geçiyor. Gır gır şamata bu ziyaretlerin ilacı oluyor. İçişleri Bakanlığınca Siirt’e henüz yeni atanmış Siirt Belediye Başkanı Ceyhun Dilşad Taşkını ziyaret ettik. Tabi söz bizim başkan Çelikte bir güzel bizleri tanıttı ama bizleri tanıtırken onu izlemek çok eğlenceli. Başkan sayıyor sayıyor bitmiyor. Biz geniş bir aileyiz arada iki tanede gül var onların biri tabi ki ben diğeri ise Batman Sonsöz Gazetesi’nin her şeyi Hatice Türkan yani sadece Batmanın değil benimde her şeyim kadın dayanışması sonuçta…

İşte buda Belediye Başkanı Taşkın’a ziyaretten bir fotoğraf, geniş aile olunca odaya biraz zor sığıyoruz…

Her ziyaretin ardından bizim için ayrılan servise binmeden kısa bir mola veriyoruz tabi bu mola genelde sigara içenlerin işine geliyor. Her molanın ana başlığıysa tabi ki Siirt. Sıra son ziyaretimiz Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Ermanı ziyaret etmek için Siirt Üniversitesinin yolunu tuttuk. Yolculuk sırasında Siirt’in muhteşem dağ manzaralarını ziyaret etmek yolculuğu muhteşem kılıyor. Bir serviste 13 ten fazla gazeteci olursa sohbete hiçte doyum olmuyor. Espriler havada uçuşuyor…

Siirt Üniversitesine vardık gerçekten Siirt’te böyle bir kampüs bizleri çok şaşırttı muhteşem bir kampüsle karşı karşıyayız. Üniversiteni Rektörü Prof. Dr. Murat Erman bizleri makamına kabul etti fakat odası bizim geniş aileye küçük gelince toplantı odası kaçınılmaz oldu. Kampüs kadar üniversitenin öğrenci sayısının da güzel olduğunu öğrenmek bizleri mutlu etti.

Bu fotoğrafta üniversiteden biraz yorgunluk mu çökmüş gibi…

GÖZLER BAŞKAN DURAK’TA

Yupiii… Ziyaretler bitti!

Ziyaretlerin sıkıcı ve çekilmez olduğu her zaman söylenir bizim için hiçte öyle olmadı ama ziyaretler bitince insan yine de bir seviniyor. Misafirler mutlu, yüzler gülücük saçıyor.

Neden mi?

Tabi kiSiirt Gazeteciler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkanı Atilla Durak’ın sayesinde Başkan Durak bizleri Botan Vadisine geziye götürüyor. Botan vadisi bizleri harika bir dağ manzarasıyla karşılıyor. Biz gazeteciler hayranlıkla seyrettiğimiz bu manzarada fotoğraf çektirmeden ayrılmadık.

Telefonlarla yapılan öz çekimler(selfie) kahkahalarla şenlenirken gurubun iki gülü ben ve Hatice fotoğraf çekmeye doyamadık ve cesaretimizi toplayıp dağın en tehlikeli yerine çıkarak pozumuzu verdik. Cesaretimiz ise Siirt medyasında yer alırken fotoğraf karelerimiz sosyal medyada ilgi gördü.

Biz gezi ile gün biter mi tabi ki bitmez Başkan Atilla Durak misafir sahip olduğu misafirperverliğini bizleri bağ evine davet edip Siirt fıstığını tattırarak bir kez daha gösterdi. Bir fıstık yedik kilolarca diyebilirim. Evet Urfa fıstığı güzel ama Siirt fıstığının yeri farklı yanımda Başkan bizi fıstıkla da bırakır mı?

Tabi ki hayır…

Başkanın asıl sürprizi şimdi geliyor bizler Siirt fıstığının tadına doyamazken kapının ardından görünen başkan elinde sazıyla gelip notalarıyla ve türküleriyle gecenin yıldızı oldu. Bir gün içinde yaptığımız ziyaretler, geziler ekibi yordu ama ikinci gün ekip sabah kahvaltısında Siirt yöresinde özel yapılan Büryan’ı yiyerek enerjisini depoladı.

BÜRYAN YERİZDE BAŞKAN ÇELİK’E BÜRYAN KESTİRMEZMİYİZ

Büryanlar yendi güne uykulu başlayan ekip enerjiyi depoladı Başkan Çelik ise Büryan’ın başına geçti ve Büryan servisi yaparak objektiflere poz verdi.

Yani bu ekibin gülleri Başkanı kıskanmadı değil iki gül dururken objektifler nasıl başkana yönelir anlamış değiliz. Neyse çaktırmadan bizde fotoğraf çektik tabi…

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Gülizar Gülebak - Mesaj Gönder

göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Urfanatik Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Urfanatik Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Urfanatik Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Urfanatik Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

Anket Size göre Şanlıurfa'nın en önemli sorunu nedir?